سلام پزشک اوما و خانم ها میگم اگه میشه جواب منو بدین من از ۱۲ هفته و ۴ روز تا ۱۳ هفته و ۳ روز ۳ بار سونو شدم و تو هر سه تاشم پاهای جنین بسته بوده به نظرتون جنسیت چیه راسته که میگن اگه پاهای جنین بسته باشه جنسیت دختره لطفا راهنمایی کنین
0
1399/12/23
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
سلام عزیزم اصلا ربطی نداره
0
1399/12/23
پریا 🤱🧿
سلام عزیزم نه ربطی نداره
1
1399/12/23
سوال کننده
همه میگن چون پاهاشو بسته دختره
0
1399/12/23
m b
سلام نه ربطی نداره دخترخواهرشوهرم سونو ان تی بهش گفتن پاهاشو بسته. انومالی رفت گفتن پسره.
0
1399/12/23
سوال کننده
جنین دختر پاهاشو میبنده
1
1399/12/23
m b
چرااینقدرعجله داری این همه رفتی سونو
0
1399/12/23
سوال کننده
من والا رژیم پسر داشتم دختر دارم میخوام پسر شه یه بار دکتر ان تی نگفت چیه به هیچ کس نمیگه یه بار دکترم سونو کرد گفت پاهاش بستس یه بارم امروز آزاد رفتم بازم پاهاش بسته بود
0
1399/12/23
💮maral💮 .
واااای چرا انقد سونو
0
1399/12/23
سوال کننده

0
1399/12/23
سوال کننده
ببینه امروز چجوری وایساده
0
1399/12/23
💮maral💮 .
مثلا دختر باشه میخای چیکار کنی
بگو خدایا شکرت🙏
بگو خدایا شکرت🙏
1
1399/12/23
💮maral💮 .
بچه شما پسره!؟
1
1399/12/23
Afsaneh 🐼
صبر کن تا انومالی دقیق مشخص میشه
0
1399/12/23
سوال کننده
هیچی فقط کنجکاوم بدونم
0
1399/12/23
سوال کننده
اون موقع هم پاهاشو میبنده
0
1399/12/23
الهه ...
پسر دایی منم داخل سنو پاهاش بسته بودن
0
1399/12/23
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
منم تو تعیین جنسیت و انومالی پاهاش بسته بود
0
1399/12/23
سوال کننده
آخه این همش بستس
0
1399/12/23
سوال کننده
چیکار کردی پس
0
1399/12/23
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
دیگ ابمیوه انبه و شکلات و چیزای شیرین دیگ خوردم ی ۱۰دقه ی ربع راه رفتم باز کرد
0
1399/12/23
سوال کننده
اصلا احتمال هم نمیدن فقط میگن اصلا مشخص نیست
0
1399/12/23
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
چون پاهاش بسته بوده نمیشه احتمالم داد
1
1399/12/23
خانم گل .
چقد سونو رفتی یکم صبور باش خب
0
1399/12/23
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
منم ان تی بسته بود همه گفتن دختره، ولی پسره، مهم اینه سالم باشه
0
1399/12/23
سوال کننده
پس ربطی به پاهای بسته ندازه
0
1399/12/23
سوال کننده
من ۳ بار رفتم ت ۳ تاشم بسته بود
0
1399/12/23
سوال کننده
حتی یه دکتر هم احتمال جنسیت نداد که بگ۶ احتمالا دختره
0
1399/12/23
نی ناس فرهمند
سونو امروز باید دکتر بهت میگفت ی چیزشیرین بخور یا راه برو، بعد نیم ساعت دوبارع سونو میشدی
0
1399/12/23
نی ناس فرهمند
من ک همش بسته بود، بار اخر گفت راه برو، نیم ساعت دیگه بیا
0
1399/12/23
سوال کننده
چی بود جنسیت
0
1399/12/23
سوال کننده
دکتر نگفت حرامش بشه پولی که گرفت
0
1399/12/23
پارمیس جووون
سلام عزیزم ایشاالله اون چیزی که میخوای باشه
0
1399/12/23
پارمیس جووون
منم مثل شما دختر دارم واسه جنسیت تحت نظر دکترم و دارم اقدام میکنم
0
1399/12/23
پارمیس جووون
شما چه داروهایی استفاده کردین وچه روزهایی اقدام کردین ممنون میشم اگه جواب بدین
0
1399/12/23
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
ممکنه دختر باشه اما احتماله همش
0
1399/12/23
پارمیس جووون
والا واسه دخترمنم رفتم سونو نشون نداد گفت برو بیرون چیزا شیرین بخور بعد بیا سه بار انجام داد نشون نداد هی رفتم بیرون آبمیوه وشیرینی خوردم تا بلاخره نشون داد
0
1399/12/23
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
اخ الهی چقدر سخته .....تا یه سنی جنسیت دیده میشه امید وارم بری دیده شه
0
1399/12/23
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عزیزم بذار16هفته برو تا کامل جنسیتش مشخص باشه
0
1399/12/23
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
بعد چیزای شیرین بخور قبلش تا نشون بده
0
1399/12/23
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من انومالی رفتنی 2تا گز خوردم نیم ساعت قبلش،اصلا اذیت نکرد کامل مشخص بود همه چی
0
1399/12/23
نسرین ....
منم امروز رفتم سونو ته دلم دوست داشتم پسر شه ولی دختر بود اولش ناراحت شدم چون دوست داشتم هردوشو داشته باشم ولی بعدش پشیمون شدم آدم نباید ناشکری کنه فقط میگم سلامت باشه
0
1399/12/23
باران م
چه عجله ای
توو ۱۲-۱۳ هفته دنبال چی میگردی توو این طفل معصوم
بذار ۱۸ هفته
بالاخره یا دختره یا پسر
دعا کن فقط سالم باشه ، برو بشین به این جمله فکر کن که چقدر مهمه سالم باشه
توو ۱۲-۱۳ هفته دنبال چی میگردی توو این طفل معصوم
بذار ۱۸ هفته
بالاخره یا دختره یا پسر
دعا کن فقط سالم باشه ، برو بشین به این جمله فکر کن که چقدر مهمه سالم باشه
0
1399/12/23
سوال کننده
بچه دومتونه
0
1399/12/23
نسرین ....
آره گلم یه دختر هفت ساله دارم
0
1399/12/23
سوال کننده
آخه من ۳ بار رفتم سونو با ان تی هیچ کدوم احتمال ندادن همش میگن معلوم نیستپاهاش بستس
0
1399/12/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
🤔مگه مشکلی داشتی اینهمه رفتی سونو تازه تو ۱۲ ۱۳ حدس میزنن
0
1399/12/23
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
صبور باش تا آنومالی
1
1399/12/24
m b
دختره
0
1399/12/24
فاطمه صافی
سلام عزیزم بچه منم پاه بسته بود والی پسره ربطی نداره
0
1399/12/25
پزشک اوما
سلام بسته بودن پای جنین ارتباطی با جنسیت ندارد، ۱۶ هفته به بعد. جنسیت قابل تشخیص است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



27068

