عزیزم برا سونو قلب کی رفته بودید
سلام ان شاءالله چیزی نیست
شاید عفونت دارین ، لکه قهوه ای کم رنگ از عفونت میشه
نگران نباش خیلیا لک بینی دارن شیاف بزار و استراحت کن انشاالله برطرف میشه
شیافه یه هفتش دوتا مصرف میکنم تا دیروزقطع شده بود چلی امروزباز شروع شد
احتمالا هماتوم داری
فقط استراحت کن
شیاف بزار
مواظب باش یبوست نگیری
لک بینی بعضیا تا۱۲ هفته ام دارن فقط شیافتو قطع نکن
یبوست دارم دوروزه درست حسابی نمیتونمبرمدسشویی
منم هفته 5 ام لکه بینی داشتم. دکتر گفت پله بالا پایین نرو اصلا، چیزای سنگین بلند نکن، زیادم نیایست یه کم بشین بین ایستادن ها. خلاصه استراحت کردم خوب شدم توهم یه کم استراحت کن خوب میشی وقتی قلب بچه سالمه جای نگرانی نیست
من کلا استراحت مطلقم به غیر دسشوییاصلا بلند نمیشم
سحر خانم شما هفته ۵ لکه بینی داشتی سونو رفته بودی اونموقع؟
سلام اگر سونو قلب جنین مشکلی نداشته نگران نباشید فقط استراحت کنید و شیاف پروژسترون استفاده کنید