Ooma
پرسش (1399/12/23):

سلام لطفا اینو نگاه کنید مشکلی داره؟؟

بالا گفتم مال خواهرشوهرمه

سلام لطفا اینو نگاه کنید مشکلی داره؟؟
سلام لطفا اینو نگاه کنید مشکلی داره؟؟
نرماله فقط میزان مایع دور جنین خیلی زیاده
باید چکار کنه؟
خطری داره؟
دکترش باید بگه عزیزم
دیابت نداره؟
نمیدونم
اگه دیابت داشته باشه احتمالا بخاطر اونه
اگه ن ک باید ببینه علت زیاد شدنش چیه
فک نکنم دیابت داشته باشه
آب کم بخوره، خوراکی های شیرین و قندی هم اصلا نخوره
ممنون عزیزم
غذای شورم باعث مشیه
من ن شیرینی میخوردم ن شوری اما برا منم زیاد بود ک خودش کم شد
سلام مایع آمینوتیک بیش از حد نرمال است و باید فشار و قند چک بشه و اگر لازم بود قرص تجویز شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.