ببرش دکتر خودت چیزی بهش نده عزیزم
بخاطر ویروس میترسم..الان ک ویروس انگلیسی...استرس میگیرم
امروز علایماشو نشون داده؟؟
اگه فقط ابریزش داره سیتریزین بهش بده ۱ قاشق مربا خوری ۸ساعت ۱بار ولی تب کرد ببر دکتر
۲بار سیتریزین دادی خوب نشد بازم ببر دکار بیشتر بهش نده
صبح دیدم انگار خلط دار براش سخت نفس کشیدن
اره صبح ریختم انگاربهترشده نفس کشیدنش
دندون هم دار در میاره دیگ لجش بیشترشده
احتمالا سرماخوردگی نیس بخاطر تغییر فصله
پس گلم این تجربه منه ازش استفاده کن
چون بار اولیه ک سرما خورده حتما و بهتره ببری پیش متخصص کار بلد
سلام اسپری بینی کلدماریس پرو بی بی و نازونکس روزی دوبار و شربت زادیتن روزی دوبار 1 سی سی در این سن مجاز است