سلام خدمت پزشک عزیز و همه دوستان
من ۳ماه اقدام ب بارداری کردم
همیشه سیکل منظم و دقیق۲۸روزه داشتم اصلا تاحالا بهم نخورده پریودم
این ماه دو روز مونده ب موعد دوروز لکه قهوه ای دیدم
یک روزم به مقدار خیییییلی کم در حد ۲سکه خون دیدم
فک کردم نکنه لانه گزینی ۶روز گذشت رفتم آز ولی منفی شد
الان ۹روزه میگذره از پریودم ولی پریودم نشدم واسم جالب!فقط ترشح فراوان داشتم دوهفته!
شما میگید چه علتی داشته اینطور شدم
همسرمم مشکل تحرک اسپرم داره تازه از آزمایشاتش فهمیدم که خییییلی ناامید شدم دیگه😔😢
پرسش (1399/12/23):
خانوما توروخدا بیاین کمکم کنید
470
20
1399/12/23
سوال کننده
0
1399/12/23
سوال کننده
بچه ها هرکسی تجربه دارم راهنماییم کنه یا بهم امید بدید
0
1399/12/23
fatemeh امید به خدا😍
یه بی بی چک بزار
2
1399/12/23
سوال کننده
۶روز گذشت رفتم آز تیتر بارداری 😔
0
1399/12/23
سوال کننده
منفی بود عددش ۱.۲ بود
0
1399/12/23
nahid nt
تو اقدام اینجوری میشه نگران نباش
به خودتت استرس نده
به خودتت استرس نده
0
1399/12/23
سوال کننده
یعنی پریود نشدن طبیعی؟
0
1399/12/23
هلما ....
اره گلم طبیعیه
0
1399/12/23
هلما ....
همه ی ما موقع اقدام تا یک ماه هم عقب انداختیم
0
1399/12/23
هلما ....
فقط اینو بدون که جلو عقب انداختن نشونه خوبی برا بارداریه
0
1399/12/23
هلما ....
ولی بخاطر لکه هایی که دیری،یه سر به دکترت بزن
0
1399/12/23
سوال کننده
امروز حتما میرم
0
1399/12/23
سوال کننده
هلما جون شما چندماه اقدام کردی
0
1399/12/23
الهه ...
اره منم ک شروع کردم ب اقدام دوهفته بعد موعدم پریود شدم
0
1399/12/23
fateme ^_^
عزیزم نگران نباش انشالله زود زود باردار میشی فقط امیدت به حدا باشه
0
1399/12/23
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/12/24
پزشک اوما
سلام در اقدام به بارداری است حالات طبیعی است منتظر پریود شدن باشی.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




