سلام . من تو نت خوندم که احتمال خیلیی کمی هست که حین مصرف قرص ضدبارداری ، باردار شد . ولی از یه طرفم نگرانم . میگم اگر یهو گرفت و ادم هم نفهمیدی و هنوز تا اخر بسته قرص رو استفاده کرد . اون وقت ضرری داره ؟
چون یه هفته ای هست که بعضا خیلی خفیف حالت تهوع دارم و تکرار ادرار هم دارم .
پرسش (1399/12/22):
باردار شدن حین مصرف قرص
606
28
1399/12/22
سوال کننده
1
1399/12/22
کتی م
مادرم سر خواهرم قرص خورد و باردار شد و خواهرم الان باهوشترین و زیباترین فرد خانواده مونه
0
1399/12/22
سوال کننده
الهیی . همیشه سلامت باشن .
1
1399/12/22
زهرا 🤗
سلام عزیزممیشه من خودم برای تنظیم قاعدگی میخوردم درصورتیکه نمیدونستم باردارم😀🤗
0
1399/12/22
سوال کننده
به خاطر تنبلی و کیست قرص استفاده میکنم . و تازه قراره ماه بعد برم دوباره دکتر .
ولی مثلا نصف شب پا میشم ، یکمی خفیف حالت تهوع دارم . نمیدونم اثر قرص هستش یا چی .
ولی مثلا نصف شب پا میشم ، یکمی خفیف حالت تهوع دارم . نمیدونم اثر قرص هستش یا چی .
0
1399/12/22
سوال کننده
😁😁
0
1399/12/22
maryam h
من قرص جلوگیری ک استفاده میکردم تهوع داشتم بهم نمیساخت
0
1399/12/22
زهرا 🤗
والا اینو نمیدونم .
ولز قرص ضد بارداری چی مصرف میکنی؟
اگه ال دی هست استفاده نکن چون خیلیئیی ضرر داره
ولز قرص ضد بارداری چی مصرف میکنی؟
اگه ال دی هست استفاده نکن چون خیلیئیی ضرر داره
0
1399/12/22
maryam h
اگه نمیخوای باردار شی روش جلوگیریت رو عوض کن یا حواست باشه اگر از دستت در رفت اورژانسی بخوری این قرصای معمولی ضعیفن برای جلوگیری
0
1399/12/22
سوال کننده
نه ال دی نیست . لویتود هست . و الان ماه چهارم هس میخورم و قبلا حالت تهوع دست نمیداد بم.
0
1399/12/22
سوال کننده
بارداری رو فعلا حالا میخوایم ۳ یا ۴ ماه دیگه اینا
0
1399/12/22
سوال کننده
ال دی تا حالا استفاده نکردم اصلا . و دکتر برام تجویز کرده
1
1399/12/23
هلیا 💕
عزیزم به هیچی الان اعتماد نیست من خواهرم قرص اورژانسی هم خورد ولی باز باردار شد والان نینیشون ۲ ماهکه ب دنیا اومده😒😒😒
1
1399/12/23
مهسا پیری
سلام عزیزم من مامانم با وجود قرص باردار شد و الان خواهر خوشگلم ۱۸ سالشه
1
1399/12/23
🧿Shima 🧿
منم با قرص اورژانسی باردار شدم
1
1399/12/23
🧿Shima 🧿
الان ال دی و کان همزمان استفاده میکنم،اگه یه روش دیگه هم باشه استفاده میکنم بس که فوبیای بارداری گرفتم
0
1399/12/23
سوال کننده
منظور من این هستش که اگر لقاح انجام شد . ولی من همچنان قرص مصرف کردم . اون وقت مشکلی ایجاد میکنه ؟
0
1399/12/23
سوال کننده
😅😅 الهیییی
1
1399/12/24
پزشک اوما
سلام خیر در صورت بارداری ، مصرف قرص ال دی مشکلی ایجاد نمیکنه
0
1399/12/26
سوال کننده
سلام خانوما خوب هستین ؟ من دیروز اخرینه دونه ی قرص رو خوردم . و منتظرم ببینم تا جمعه پریود میشم یا نه
و سه روزه تکرار ادرار دارم . و خفیف حالت تهوع و سرگیجه دارم . و کمردرد هم دارم . و دو روزه که شدید خابالو شدم .
و امروز هم از ظهر صورتم گرم هستش . یکمی خوابیدم بعدش بیدار شدم دیدم صورتم داغه
و سه روزه تکرار ادرار دارم . و خفیف حالت تهوع و سرگیجه دارم . و کمردرد هم دارم . و دو روزه که شدید خابالو شدم .
و امروز هم از ظهر صورتم گرم هستش . یکمی خوابیدم بعدش بیدار شدم دیدم صورتم داغه
0
1399/12/26
سوال کننده
بنظرتون احتمال بارداری هس؟
0
1399/12/26
سوال کننده
و جوری شدم که یکمی که سرپا وایمیسم و کار میکنم ، زودی کمرم شروع میکنه درد کردن و مجبور میشم که دیه بشینم و کار نکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




