سلام دوستان
من سه روز دیگه موعدمه از دیروز تا حالا لکه بینی دارم،خون خیلی کم صورتی بعضی وقتا هم قهوه ایه،حالت تهوع هم دارم ممکنه باردار باشم،یعنی میگم بعد لکه بینی صد در صد باردارم یا نه؟؟🥺
پرسش (1399/12/22):
آیا بعد از لکه بینی حامله میشیم؟؟
603
85
1399/12/22
سوال کننده
0
1399/12/22
mahtab ...
انشالله که بارداری
1
1399/12/22
mahtab ...
و ماهم بنا رو بر این میذاریم که ویار داری😎
0
1399/12/22
mahtab ...
یه بی بی بذار دیگه
0
1399/12/22
سوال کننده
😂😂😂
0
1399/12/22
سوال کننده
خب اگه لک لانه گزینی باشه باید یه هفته صبر کنم بعد بی بی بزنم☹️
0
1399/12/22
سوال کننده
انشاالله🥺
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
سلام گلم خوبی
0
1399/12/22
سوال کننده
سلام عزیزززمم😍😍
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
زهره خوبی چکار کردی
0
1399/12/22
سوال کننده
خوبم مرسی تو خوبی
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
من ای میگذره ولی چی میشه کرد
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
نیامدی شیراز دیگه؟
0
1399/12/22
سوال کننده
شوهرم رفت دکتر بهش قرص داد گفت سعی میکنیم با دارو درمانش کنیم اگه نشد عمل
0
1399/12/22
سوال کننده
نه
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
نگفت ای وی اف کنید
2
1399/12/22
فاطیما احمدی
انقدر هزینه میکنید بنظرم یبار برید ای وی اف راحت بشین
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
والا درصد عمل کردن و ریسکش نمی ارزه
0
1399/12/22
سوال کننده
نه،من هنوز آزمایشمو نشون دکتر ندادم فردا میرم
0
1399/12/22
سوال کننده
تو باردار نشدی؟؟
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
خیلیا عمل کردن و دور از جون اسپرمشون داغون شد.و بدترشدن
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
من تازه 15 روزه سقط کردم😔
0
1399/12/22
سوال کننده
نه شوهرم اون قرصا رو که خورد میگه دیگه درد ندارم مثل قبل خیلی بهتر شدم
0
1399/12/22
سوال کننده
واقعاااااا🥺🥺چقدت بود
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
انشالله که بهتر میشه از اسپرم داده؟
0
1399/12/22
سوال کننده
دوشنبه میره میده
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
13 هفته باید میبودم ولی جنین تشکیل نشود کیسه اب بزرگ شده بود ولی تو 6 هفته 6 روز مونده بود 😔
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
انشالله که خوب باشه
0
1399/12/22
سوال کننده
راستی من دوسه روزه حالت تهوع دارم از دیروزم لکه بینی دارم بنظرت باردارم🥺
0
1399/12/22
سوال کننده
عزیزممم چقد بدددد😥😥چند وقته ازدواج کردی؟؟
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
ولی زهره جان بنظرم من به ای وی اف فکر کن کسی هم تو شیراز میشناسم که کارش عالیه و زود نتیجه میگیری
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
امکان داره تست نزدی
0
1399/12/22
سوال کننده
انشاالله
0
1399/12/22
سوال کننده
حالا که زوده برا ای وی اف،اگه درمانای دیگه جواب نداد باشه
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
2سالو 7 ماهه 5 ماه دیگه میشه 3 سال
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
ای یو ای هم میتونید بکنید
0
1399/12/22
سوال کننده
نه اگه لک لانه گزینی باشه یه هفته باید صبر کنم
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
انشالله که خیره
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
به موعودت کی مونده
0
1399/12/22
سوال کننده
سه روز مونده به موعدم
0
1399/12/22
سوال کننده
انشاالله
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
انشالله که خیره خبرم کن اعلانم روشنه
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
اگه یوقتی خواستی ای یو ای کنی یا ای وی اف همینجا بگو بهم ادرس یه دکتر خوب تو شیراز بهت بدم
0
1399/12/22
سوال کننده
عزیزم انشاالله دوباره باردار بشی😘پنج ماه صبر کن دوباره اقدام کن که مشکلی پیش نیاد
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
انشالله کارت به اینجور چیزا نخوره و طبیعی حامله بشی
0
1399/12/22
سوال کننده
باشه😍
0
1399/12/22
سوال کننده
باشه مرسی عزیزم😍
0
1399/12/22
سوال کننده
انشاالله🥺
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
حقیقتش من خودم باشه دیگه دلم نمیخواد باردار بشم از وقتی سقط کردم با دردی که کشیدم از بارداری همچی زده شدم
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
ولی شوهرم تحمل نداره داغون شد بخاطر سقطم
0
1399/12/22
سوال کننده
قبلا هم سقط داشتی؟؟
0
1399/12/22
سوال کننده
امیدت به خدا باشه عزیزم
0
1399/12/22
سوال کننده
خیلی سخته😥
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
اره
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
این دومین سقطم بود
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
میگه بعد عید میبرمت دکتر شیراز
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
سقطم خیلی درد کشیدم الان هم افسرده شدم
0
1399/12/22
سوال کننده
چندسالته
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
26
0
1399/12/22
سوال کننده
دکتر نگفت براچی سقط میشه؟؟
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
دلم پر بغضه و خیلی داغونم زهره حتی دلم نمیخواد زنده باشم
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
نه
0
1399/12/22
سوال کننده
زن عموم ۳ سال بچه دار نشد دیگه نا امید شده بودن حتی سقط هم داشت ولی خدا روشکر الان دوتا بچه دارن
0
1399/12/22
سوال کننده
فاطی بهش فک نکن بزن بی خیالی
0
1399/12/22
سوال کننده
مگه میشه،برو پیش یه دکتر خوب بهت دارو بده
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
نمیشه زهره 3 ماهونیم تو شکمم بود بهش امید داشتم چقدر ذوق داشتم
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
ولی چیشود
1
1399/12/22
فاطیما احمدی
بجای اینکه برای بچه دارشدنم برم زایشگاه برای سقط رفتم برای چیزی رفتم درد کشیدم که بعدش بغلش نکردم
0
1399/12/22
سوال کننده
عزیزممم🥺خدا کریمه
0
1399/12/22
سوال کننده
برو پیشیه دکتر خوب زود مشکلت حل میشه عزیزم😍
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
پناه برخدا
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
خداکنه
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
میگم ای کاش تو اقدام بودم ولی سقط نمیکردم
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
فکر کن از ساعت12 تا 7 ونیم درد کشیدم و دراخرم جفت مونده بود با یچیزی شبیه سیم چین بزور کندنش
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
دردی که کشیدم و هیچ وقت یادم نمیره
0
1399/12/22
سوال کننده
دخترخالمم دوسال و نیم منتظر موند اخر حامله شد رفت سونو برا جنسیتش گفت قلبش نمیزنه😥
0
1399/12/22
سوال کننده
ولی خداروشکر بعد پنج ماه دوباره حامله شد الانم یه پسر خوشگل داره،تو هم امیدتو از دست نده عزیزم خدا بد بندشو نمیخواد😍😍
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
پناه برخدا انشالله هرکی باردار میشه سالم بارشو زمین بذاره
0
1399/12/22
سوال کننده
انشاالله
1
1399/12/24
پزشک اوما
سلام لکه بینی نشانه پریود در راه است یا بارداری اگر تا چند روز دیگه خونریزی پریودی شروع نشد بارداری را چک کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




