سلام ببخشید که سوالمو اینجا میپرسم.
برای ازمایش گلوکز باید ۸ساعت ناشتا بود درسته؟
منی که نمیتونم صب برم ازمایشگاه، میشه از صب تا ساعت ۳_۴ بعدظهر ناشتا بمونم و چیزی نخورم برم ازمایش گلوکز بدم؟
یعنی به مدت ۸ ساعت ناشتا بمونم و ساعت ۴ظهر برم؟
از آزمایشگاه بپرس شاید اصلا اون ساعت این آزمایش رو انجام ندن
سلام
شما کم خونی فقر آهن دارین
سلام قند ناشتا بالاست و باید زیر ۹۳ باشه حتما یا متخصص غدد و تغذیه مشورت کنید