صبح قبل پاشدن از خواب نون خشک چوب شور یا ساقه طلایی بخور
بعضی از ویارا هر کار کنی هستن باید باهاشون کنار بیای
وعده غذاییت رو بیشتر کن کمتر بخور
تو غذات ادویه فلفل و اینجور چیزا نباشه
غذا هم کم بخور به دفعات زیاد
سلام من ویار شدید داشتم.. هنوز هم بالا میارم اگه صبحها دمیترون نخورم..
همه کاری هم کردم اما خوب نشد تا ۵ ماه روزی ده بار بالا میآوردم هیچی حالمو خوب نمیکرد اما جدیدا شنیدم دمکرده نعنا و رب انار خوبه برای حالت تهوع هنوز امتحان نکردم.. شما هم میخوای یه تحقیقی کن اگه دوست داشتی امتحان کن انشاءالله که برطرف میشه
سلام اگر حالت تهوع دارید قرص ب۶ و زینتوما مصرف کنید و اگر این قرص ها جوابگو نیست ، قرص دمیترون بخورید