سلام پزشک اوما من روز موعد پریودم رفتم آزمایشگاه رنج آزمایشگاه عدد ۱۰بود تیتر من ۶ بوده الانم ۲ روز میگذره پری نشدم و اینکه داخل تخمدانم احساس کشیدگی میکنم درد میکنه آیا باید دوباره آزمایش بدم یا اینکه منتظر پریودیم باشم؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1253
1399/12/21



