سلام وقتتون بخیر،من از موقعی که باردار شدم برای جلوگیری دکترم قرص لاینسترنول 0/5 میلی گرم رو برام تجویز کردن و گفتن بعد از 6 ماه از قرص ال دی استفاده کن و چون من طبیعی زایمان کردم حدود شش ماه فقط یک بار پریود شدم اونم سه روزه و تا الان نشدم ، حالا من چطور از این قرص ال دی استفاده کنم چون من تا حالا ازش استفاده نکردم و هر کسی هم یه جوری بهم میگن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



599
1399/12/21





