سونو رفتی تا الان عریزم ؟
سلام آره شش پنج هفته رفتم گفت زود اومدی
الان خیلی استرس دارم از دیروز لکه بینی دارم
منم مثل توام لکه بینی دارم
سونو زود رفتم ساک خالی بود ۵ هفته
در مورد شیاف نمیدونم من دکتر رفتم بهم آمپول پروژسترون داده بزنم
برو سونو .. خودسر چیزی مصرف نکن .. دکتر خودت نیست ی دکتر دیگ برو
سونو بهم گفت زود اومدی قلبش تشکیل نشده برام تکرار زد هفته دیگه بایدبرم
آخه سونوی زیادم خوب نیست گفتم هفته دیگه برم که ان شالله قلبشم تشکیل شده باشه
لکه بینی شما چه جوریه؟من قهوه ای هست روشن نیس
آره منم بایدبرم،خدا کمکمون کنه من که دیگه طاقت ندارم.
اشتباه منوتکرارنکن منم لکه بینی داشتم چون وقت سونوهفته بعدبودگفتم بزاربمونه ولی هفته بعدش روزسونوافتادم خونریزی وسقط شد
الان بروکه بعداپشیمون نشی
سونوزیادم خطری نداره
رفتم دکتر عزیزم گفت هفته دیگه برو برام سونو ننوشت
لکه بینیمم زیادشده نمیدونم چیکارکنم
سلام بله استفاده کنید و استراحت کنید اگر ادامه داشت سونو بدهید