خانوما نوزادم وختی خابه یهو انگاری یچی توگلوش باشه سرفه میکنه نفسش نمیاد پریشب یهودیدم صورتش کبود شد انگاری نتونس یلحظه نفس بکشه سریع برداشتم ازپشتش زدم
الانم خاب بودم متوجه شدم سریع بیدارشدم
اروغشم میگیرم
ازچیه خانوما
واقعن میترسم بخابم نمیدونم چرا اینجکری میشه
پرسش (1399/12/20):
خانوما یدقه میاین
603
41
1399/12/20
سوال کننده
1
1399/12/20
سودابه محمدی
شاید خلط توگلوش...یه دکترببر
0
1399/12/20
سوال کننده
خلط خطرناکه؟
1
1399/12/20
💖zahra💖 💖
به پهلو بخوابونش
0
1399/12/20
مریم بخشی
دختر من رفلاکس شدید بود اینجور بود ،حتی بیمارستان بستری شد ...
عزیزم حتما حتما با شیب بخوابون...شیر و لبنیات و پروتین گاوی رو از تغذیت حذف کن ..بعد شیر دادن اروغشو بگیر ...من نمیدونستم ...کم کم انگار علایم سرما خوردگی هم بهش اضافه میشه مثل کیپ شدن بینی و خس خس که همه بخاطره رفلاکس لعنتی بود شیر برمیگشت
عزیزم حتما حتما با شیب بخوابون...شیر و لبنیات و پروتین گاوی رو از تغذیت حذف کن ..بعد شیر دادن اروغشو بگیر ...من نمیدونستم ...کم کم انگار علایم سرما خوردگی هم بهش اضافه میشه مثل کیپ شدن بینی و خس خس که همه بخاطره رفلاکس لعنتی بود شیر برمیگشت
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
شاید رفلاکس داره
0
1399/12/20
سوال کننده
ازکجا بفهمم رفلاکس داره
همینجوریشم کولیک داره خیلیییی شبا اذیتم میکنه
همینجوریشم کولیک داره خیلیییی شبا اذیتم میکنه
0
1399/12/20
سوال کننده
شیرو برنمیگردونه
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
درازکش بهش شیر نداره توبغلت به حالت شیب دار شیربده
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
بلافاصله هم بعد شیر نخوابونش ۲۰دقیقه تو بغلت به حالت عمودی نگهش دار
0
1399/12/20
سوال کننده
درضم موقع شیرخوردنش هم خیلی بعضی وختا اذیت میکنه حتی شیشه هم باشه نمیتونه بخوره گشنشه اما شیشه رو پس میزنه
0
1399/12/20
سوال کننده
اره همینکارو میکنم دقیقا ازپریشبه توخاب اینجوری میشه
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
پسرمنم از دوماهگی معلوم شد رفلاکس داره انگار یه چیزی تو گلوش بود یا دهنشو مثل اینکه ادامس تو دهنش تکون میده سینه اش خس خس میکرد
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
بزنی تو نت برات میاره واسه رفلاکس چیکار کنی خوبه
0
1399/12/20
سوال کننده
اونسری خس خس میکرد بردم دکتر گف چیزی نیس الان ببرم تشخیص میده ک رفلاکسه یان؟
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
اکثرا بچه ها رفلاکس دارن ولی اگه شدید باشه مانع وزن گیری میشه
0
1399/12/20
سوال کننده
اصلا ولی شیرو برنمیگردونه.
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
رفلاکس داره بچه منم سرفه میکنه گاهی وانگار ی چی تو گلوشه
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
برا منم برنمیگردونه ب ندرت ولی رفلاکس داره. بعضی رفلاکسا پنهانن
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
پسرمنم اوایل شیر نمیگردون ولی رعایت نکردم ۲ ،۳ دفعه بالا اورد
0
1399/12/20
سوال کننده
دکتر تشخیص میده ؟؟؟
چنسریه میبرم میگه چیزی نیس بااینک خس خسم میکنه
چنسریه میبرم میگه چیزی نیس بااینک خس خسم میکنه
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
اره حتما نباید شیر برگردونه
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
دقفا علایمشه
0
1399/12/20
سوال کننده
وای خدا هنو داشتم از کولیکش راحت میشدم🤦♀️😭
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
خس خس هم علایمشه. بچه منم این علامتا داره.سینمم ول میکنه مخصوصا شبا. شربت مخصوص رفلاکس بهش میدم من
0
1399/12/20
سوال کننده
باز رفلاکس
0
1399/12/20
سوال کننده
دکتر ی قطره هایی برا کولیک داره بود ک واسه رفلاکسم بود
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
میگن تا اخر ۳ماه همش رفع میشه خدا کنه اینطور باشه 😖😖
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
پسرمن ۴ماهگی خوب شد
0
1399/12/20
سوال کننده
اره واقعن
بخدا شبا خیلی اذیت میکنه تازگیا درد دلش کم شده گفتم راحتشدم
بخدا شبا خیلی اذیت میکنه تازگیا درد دلش کم شده گفتم راحتشدم
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
رعایت کنید خوب میشن زود
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
میگم محصولات گاوی بده؟ من بعضی وقتا شیر... اینا میخورم
0
1399/12/20
سوال کننده
من ک اصلا نخوردم ولی میگن بده نباید بخورید
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
بخدا من هنو برا کولیک رژیمم دیگه نمیدونم چی بخورم خو 😖
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
دکتر پسرم گفت نخور
0
1399/12/20
💖zahra💖 💖
گفت چیزایی که مواد نگهدارنده دارن نخور
0
1399/12/20
سوال کننده
ولی بچم دوشبه اینجوری شده اینک شیشه رو هم پس میزنه چنروزه
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
برا من شیشه پس نمیزنه فقط شیر خودم. من خیلی وقت بود خس خس داشت میدونسم رفلاکسه شوهرم دعوا میکرد انگ نذار هرچی میگی همون میشه دیگه پس ک زد بردم دکتر
0
1399/12/20
💞سپید💕💗💗 💞
هنوزم شبا ایستاده شیر میدم وپس میزنه نزدیک یکماهه اینطوریه. اخرشم نفهمیدم این پس زدن از کولیک یا رفلاکس 😖😖
0
1399/12/21
پزشک اوما
سلام حتما دستگاه بخور بگذارید ، بینی نوزاد را با قطره کلرید سدیم تخلیه کنید ، به پهلو بخوابد ، آروغش را حتما بگیری.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




