سلام عزیزم.اولین کار پیدا کردن دکتره
بعد برو پیشش خودش راهنماییت میکنه برای مراحل بعد ان شاءا...
اول میری پیش دکتر دارومیده و اولین سونوک هشت هفته برات مینویسه بعد انشالله صداقلبشو ک شنیدی
دکتر رفتم ولی هفته 5ام هماتوم داشتم استراحت و شیاف تجویز کرد
دوازده هفته ان تی میری ک شامل سونو و ازمایش ان تی
همون ان تی ازت خون میگیرن ک اگه دکترقند و تیروییدننوشته باسه نیاز ب ناشتا نداره
اصولا دکترهشت نه هفته یک چکاب کامل ک شامل قندو چربی و بیماری هامختلف ازت میگیرن
الان بخوام برم ببینم هماتوم برطرف شده یانه
بعد بایدهرماه سریک تاریخ بری دکتریابهداشت
اگه حساسی برو واگرنه بذارهمون دوازده هفته برات چک میکنن
من خودم سونوزیادرفتم چون حساس بودم خب برو ک یک چک بکنن
و حتما باید انجامش بدی عزیزم چون لازمه