سلام من الان از سونو اومدم،هم میوم اینترامول به سایز۸mm,,و هماتوم ساب کوریونیک به ابعاد۲۰*۱۲میلی متر
و کوروپوس لوتئوم ۲۲میلی متر در تخمدان چپم دارم
خیلی استرس دارم چیکارکنم
دکترم زنگ زدن،شیاف داده،واژینال ،۵تا بزنم
چیکنم؟؟؟
پرسش (1399/12/19):
میوم اینترامول در بارداری
518
17
1399/12/19
سوال کننده
0
1399/12/19
سحر اقائی
ماشااله ماشاالله دخترت چقد نازه
0
1399/12/19
سحر اقائی
😘😘😘😘
0
1399/12/19
سوال کننده

0
1399/12/19
سوال کننده
برادرزادمه،باباش شهید شده...پنجشنبه هم سالگردشه😞😞💔
0
1399/12/19
سوال کننده
کسی تجربه نداره؟😞😞😞
0
1399/12/19
مریم .
چرا واژینال کرد؟ با سونو شکمی ندید ضربان قلب رو؟
0
1399/12/19
سوال کننده
چرا دید ولی این سه تا رو دید واژینال کرد
0
1399/12/19
مریم .
میوم اینترامول فک کنم همون فیبرم هست که داری
1
1399/12/19
سحر اقائی
عزیزم خدا حفظش کنه
1
1399/12/19
کتی م
منم فیبروم داشتم اوایل بارداریم خود به خود در طول بارداریم از بین رفت
0
1399/12/19
سوال کننده
ممنونم
0
1399/12/19
سوال کننده
توکل به خدا،دعام کنین
0
1399/12/20
پزشک اوما
سلام میوم مشکلی ندارد و اندازش هم کوچک هست زیر یک سانت هست کاری باهاش نداریم ، برای هماتوم استراحت کنید و شیاف پروژسترون استفاده کنید ، کیست کورپوس هم مشکلی ندارد
1
1399/12/23
سوال کننده
سلام ممنونم از پاسخگویی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




