سلام خانما من دکتر برام این آمپول و داد گفت یک روز در میون نزدیکی داشته باشم واینکه گفت باید استراحت کنی پله بالا پایین نرو با ماشین جایی ترو کار سنگین نکن
حالا سوال من این آیا نیاره این همه حساسیت نزدیک عید یه عالمه کار دارم چیکار کنم اخه هنوز که چیزی مشخص نیست من باردار بشم یا نه ولی این همه حساسیت خیلی زیاده
پرسش (1399/12/19):
زدن آمپول برای بارداری
550
40
1399/12/19
سوال کننده
0
1399/12/19
سوال کننده

این
1
1399/12/19
سوال کننده
کسی بوده این آمپول و زده باشه دکترش به اون هم بگه
0
1399/12/19
سارا ...
بله عزیرم من دوبار زدم
0
1399/12/19
سوال کننده
شما هم گفته بودن استراحت کنی؟
0
1399/12/19
💗masumeh💗 👨👩👧
آمپول آزادسازی تخمک
0
1399/12/19
سارا ...
به من نگفتن استراحت و اینا داشته باشم اما اینارو میگن که اگه خدا خواست و باردار شدین مشکلی برای بچه پیش نیاد
0
1399/12/19
سوال کننده
نتیجه گرفتین از آمپول؟
0
1399/12/19
💗masumeh💗 👨👩👧
دیگه دکتر بخاطر خودت گفته استراحت کنی
0
1399/12/19
سارا ...
نه
0
1399/12/19
سوال کننده
اهان مرسی عزیزم
0
1399/12/19
سوال کننده
من دیروز سونو رفتم یه فولیکول ۱۰ و یکی ۲۲ داشتم
1
1399/12/19
سارا ...
یه بار زدم اقدام هم کردم نتیجه نداد بار دوم که زدم یه ماموریت کاری بهم خورد دیگه کلا اقدام نکردم
0
1399/12/19
💗masumeh💗 👨👩👧
فولیاتم خوب بوده دیگه کی باید آمپول بزنی؟
0
1399/12/19
سوال کننده
دیروز زدم
0
1399/12/19
سارا ...
انشا... باردار بشین فولیکول ۲۲ خوبه
0
1399/12/19
سوال کننده
انشا الله
0
1399/12/19
سوال کننده
تخمدان های من هر ماه کسیت تولید میکنن ولی این ماه خدا رو شکر نیست
0
1399/12/19
فاطمه ....
منم زدم این ماه امروز موعدمه ببینم خدا واسم چی میخواد
1
1399/12/19
💗masumeh💗 👨👩👧
یه شب درمیون اقدام داشته باش کار سنگین بهتر که نکنی
0
1399/12/19
سوال کننده
عزیزم انشاالله مثبت میشه
برای شما هم گفتن استراحت کنی
برای شما هم گفتن استراحت کنی
0
1399/12/19
💗masumeh💗 👨👩👧
آزادسازی نمیزاره که کیست تولیدبشه
0
1399/12/19
فاطمه ....
انشالله گلم شماهم نه به من نگفتن استراحت کن
0
1399/12/19
سوال کننده
اره دیکه مجبورم کار نکنم
0
1399/12/19
💗masumeh💗 👨👩👧
سقط داشتی؟
0
1399/12/19
سوال کننده
اهان
0
1399/12/19
سوال کننده
اره دوبار
0
1399/12/19
سوال کننده
ولی هر دو رو خودم مجبور ی سقط کردم متاسفانه
0
1399/12/19
⚪روژین⚪
سلام من ۳ بار این آمپول و زدم. ماه اخریم ک باردارشدم کلی فعالیت و پیاده روی و مهمونم داشتم. فقط بهم گفت زیاد اقدام داشته باش
0
1399/12/19
💗masumeh💗 👨👩👧
خب دختر خوب استراحت و بخاطر همین بهت گفته دیگه
0
1399/12/19
سوال کننده
نه اخه اونا رو خودم سقط کردم یکی ۱۳ هفته یکی هم ۶ هفته با قرص ولی سقط خود به خودی نداشتم اصلا
0
1399/12/19
سوال کننده
این دکتری که من میرم به همه که میرن برای بارداری میگه استراحت کن
0
1399/12/19
سوال کننده
اره دیکه منم میگم چه ربطی داره اخه
ولی یکی از آشناها چند سالی بود باردار نمی شد دکتر های مختلف میرفت وقتی رفت این دکتر به اونم گفته بود استراحت کن اون کاملا خودشو استراحت مطلق کرده بود و باردار هم شد
ولی یکی از آشناها چند سالی بود باردار نمی شد دکتر های مختلف میرفت وقتی رفت این دکتر به اونم گفته بود استراحت کن اون کاملا خودشو استراحت مطلق کرده بود و باردار هم شد
0
1399/12/19
💗masumeh💗 👨👩👧
منم خودم یه سقط داشتم رعایت میکنم از وقتی فهمیدم دکترت خواسته محکم کاری کنه
0
1399/12/19
لیلی .
سلام دلیل سقط هات چیبود
0
1399/12/19
سوال کننده
اره دیکه باید رعایت کنم
0
1399/12/19
سوال کننده
یکیشو تو ی ۶ هفته آبله مرغان گرفتم گفتن باید سقط کنی
یکیشو هم تو ۱۳ هفته سندرم داون بود سقط کردم
یکیشو هم تو ۱۳ هفته سندرم داون بود سقط کردم
0
1399/12/20
پزشک اوما
سلام بهتره استراخت نسبی را داشته باشید حالا سرسختانه نیاز نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




