سلام خانم دکتر من الان تو هفته دهم بارداری هستم (۱۰هفته و ۳ روز) دکترم آزمایش ntبرام نوشته برا ۴و ۵ فروردین که همه جا تعطیله، میشه من ۲۸اسفند انجامش بدم که سن بارداریم میشه ۱۱ هفته و ۵ روز؟
0
1399/12/19
مامان مهدیس ک
سلام واسه منم اونموقع نوبت زدن ولی گفت ۲۶همین ماه انجام بده هیچ مشکلی هم نداره
0
1399/12/19
mitraaaa m
اره عزیزم اوکیه
0
1399/12/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بعد تعطیلات برو .
زوده ۲۸
زوده ۲۸
0
1399/12/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
۴ روز فقط تعطیل رسمیه .
سونوگرافیا هستن ب صورت شیفتی
سونوگرافیا هستن ب صورت شیفتی
0
1399/12/19
محدثه ..
عزیزم منم ده هفته و دوروز هستم که دکترم گفت میتونم ۲۶.۲۷ اسفند برم
0
1399/12/19
آنا 👨👩👧👧
میتونی بری. دکترم به من گفت ۲۷_۲۸ اسفند قبل تعطیلات برم.
0
1399/12/19
سوال کننده
سلام دوستان عزیز ماما بهم گفت که میتونم ۲۸ اسفند برم انجامش بدم ولی دکتر م چیزی نگفت !
1
1399/12/19
پزشک اوما
سلام بله اصلا بهترین زمان انجام سونو ان تی هفته دوازدهم بارداری هست
1
1399/12/20
سوال کننده
بسیار ممنون از راهنماییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



402

