سلام بله تنبلی تخمدان دارید ، تیروئید هم خوبه اما اگر قصد اقدام به بارداری داشتی باید آنتی تی پی پایین تر بیاد ،ویتامین دی هم پایین است هفته ای یک عدد قرص پنجاه هزار واحدی تا سه چهار هفته استفاده کنید . میکروب معده هم بالاست باید متخصص گوارش دارو بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.