آمپول ازاد سازی بگو واست بنویسه بعد که زدی ۳شب پشت هم افدام کن
اینم یکم شانس و بیشتر میکنه ولی صد در صد نیس
سلام چرا امپول بزنه طبیعی عزیزم اقدام کن
هر دارویی رو به خودتون گرفتار میکنید الکی
فولیکولا کوچیکن .
اقدام کن ان شالله ک خیره
مگه فولیکول بالای چند باید باشه؟؟
ولی دیدم با فولی ۱۱باردار شدن و پسر هم هست
نمی دونم چیکار کنم دکتر گفت این ماه اقدام نکن فولیکولات خیلی کوچیکه
گرمیجات بخور ایشالله خوب میشی
آزاد سازی معمولا به دکتر بگی پسر میخوام بهت میده هیچ گرفتاری هم نداره
عزیزم وقتی فولیکول خوب ندارن چه آمپول آزاد سازی بزنه ؛ باید فولیکول خوب باشه که آمپول بده با نه
اره بنظر من هم خیلی فولیکول ها خیلی کوچیک هستن بنظرتون بزارم واسه ماه بعد؟
والا منم ماه قبل فولیکام ۱۰ و۱۱ بود آمپول برام زد دکتر گفت خیلیا باهمین هم گرفته بلاخره باید آزاد شه نمونه دیگه نمیدونم
سلام اندازه فولیکول ها کوچک هست بهتره در سیکل بعدی از قرص های محرک تخمک گذاری لتروزول و کلومیفن استفادع شود
ممنونم لطف کردید بنظر منم اینطوری بهتر باشه
بنظرتون تو این مدت چی مصرف کنم تا فولیکول ها تقویت بشه؟