من قبل بارداری همش عفونت میگرفتم همه داروهارو امتحان کردم فقط لاکتوفم جواب داد نمیدونم تو شیر دهی خوبه یا نه
لامصب عفونت خیلی سخته ادم عذاب میکشه من تو بارداری خداروشکر دیگه نگرفتم
آب روزی ۱۲تا لیوان ویتامین سی و الوئه ورا
لباس زیر نپوش
شلوار لیم نپوش تاخوب بشی
من تو بارداری دوس بار عفونت ادراری گرفتم
ی شربت ابلیمو درس کن بزار کنار دست خودت فقط بخوررر اگ قند نداری البته.یا ی پارچ اب کنارت باشه تند تند بخور طوری ک ادرارت سفید شه
قرص سفکسیم ۴۰۰ هم کنارش میخوردم
پرتقال بخور تو ابی ک میخوری لیمو ترش بریز زود خوب میشی
سلام اگر عفونت ادراری هست که باید کشت ادرار بدهید ، آنتی بیوتیک مصرف شود ، مایعات زیاد بخور ، تا چند سیکل بی نظمی پریودی بعد از زایمان طبیعی است