سلام وقت بخیر
یه مدت روی پاهای دخترم مثل جوش های ریز زده قبل روی یه رون پاش دو سه تا دونه بود الان روی ساق دوتاپاهاش هم زده
دکترش گفت حساسیت غدایی که مثل اگزمای پوستی شده فقط چربش کن
هیچ تاثیری نداشته ،میشه راهنمایی کنید چی بزنم خوب بشه
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1642
1399/12/17




