Ooma
پرسش (1399/12/17):

لطفا تفسیر ازمایش انومالی

سلام ممکنه این ازمایشه منو تفسیر کنید؟

لطفا تفسیر ازمایش انومالی
خوبه
ریسک نداره دیگه؟
شما لگدای نی نی تونو حس میکنید؟
اره عزیزم متوجه میشم
نه ریسک نداره
من حسش نمیکنم. ایشالا که صحیحو سالم بغلش کنی ممنونم که جوابمو میدید
خوبه خانمی خداروشکر
این ازمایش رو هفده هفته رفتی؟
بله 17 هفته و 5 روز بود
چرا فقط یه فاکتوره ؟ ازمایش دوم کواد مارکره . یعنی ۴ تا مورد بررسی میشه .
ولی ریسک نداره در هر صورت . نرماله .
سلام نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه