سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
من سونو nt دادم به همراه آزمایش و اینکه آزمایشم ریسک زده میخواستم برام تفسیرش کنین خیلی استرس دارم
پرسش (1399/12/17):
تفسیر سونو nt و آزمایش
1394
32
1399/12/17
سوال کننده
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
سلام
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
بفرست
0
1399/12/17
سوال کننده

0
1399/12/17
سوال کننده

0
1399/12/17
سوال کننده

0
1399/12/17
سوال کننده

0
1399/12/17
سوال کننده
فقط جواب آزمایش رو از نرم افزار پارسی لب گرفتم نمیدونم چرا اینجوریه
0
1399/12/17
Fi Fi 🤱
من زیاد سر در نمیارم ولی چیزی که من میفهمم انگار ریسک متوسطه
0
1399/12/17
Fi Fi 🤱
ا به ۱۳۵۰ ریسکت... اگه ۱ به ۱۰۰باشه میشه ریسک زیاد ... ۱به ۱۵۰۰باشه میشه ریسک خیلی کم
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اره نگران نباش عزیزم دکترت برات سلفری مینویسه انجام میدی
0
1399/12/17
سوال کننده

دکترم این آزمایش رو نوشته نمیدونم آزمایش چیه
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
سونوت خوبه عزیزم فقط فری بتات عین من بالاست ولی خب فاینال ریسک من منفی بود فقط غربالگری دوم نوشت شما متوسطه باید سلفری بدی نگرانی هم نداره
0
1399/12/17
سوال کننده
خیلی ممنون از استرس دارم میمیرم دکتر هیچ توضیحی برام نداد فقط گفت پنجاه پنجاهه😔
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
من نسخه خونی بلد نیستم خودت از دکترت نپرسیدی
0
1399/12/17
سوال کننده
اصلا درست جواب نداد عجله داشت گفت باید برم زایشگاه
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
من دیروز رفتم دکتر گفت اصلا نترس گفتم چرا بتام بالاست گفت ژنتیکیه اسپرین داد بهم و گفت حتما غربالگری دوم بده
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
شمام میدونم بچت سالمه ریسکت اخه متوسطه میری سلفری یا امینو قشنگ جنسیتم بهت میگن کیف میکنی 😁😁😁😁
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
چند سالته؟؟؟
0
1399/12/17
سوال کننده
به من که هیچی نداد فقط آزمایش نوشت حتی نگفت کی آزمایش بدم گفت فردا بیا الان عجله دارم اصلا انگار نه انگار که داشتم از استرس پس می افتادم😔
0
1399/12/17
سوال کننده
ان شاءالله خدا از دهنت بشنوه🙏
0
1399/12/17
سوال کننده
۲۸
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
خب امروز برو قشنگ بپرس اگر میبیتی دکترت خوب نیست هر چه زودتر عوضش کن بنده خذا دکتر من تو واتسم جواب منو میده
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
برات حدس زد جنسیت تو؟؟
0
1399/12/17
سوال کننده
آره عوضش میکنم امروز خیلی بهم استرس داد جواب درستی هم نداد فردا میرم پیشش مثل امروز باشه عوضش میکنم
0
1399/12/17
سوال کننده
سونو که رفتم گفت احتمالا پسر
0
1399/12/17
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
بسلامتی عزیزم ان شاء الله سالم و سلامت بغلش میکنی نگران نباش
0
1399/12/17
سوال کننده
ان شاءالله با دعای شما🙏
0
1399/12/17
نازبانوجان 👶❤
عزیزم طول سرویکس۲۹هست خیلی مراقب باش دکترت بهترراهنماییت میکنه
0
1399/12/17
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
عزیزم سرویکست پایینه خیلی مواظب باش استراحت کن نزدیکی اصلا نکن پله نرو
0
1399/12/17
سوال کننده
دکترم که خدا خیرش بده اصلا هیچی نمیگه
0
1399/12/17
سوال کننده
ای خدا به جا اینکه از بارداری اولم لذت ببرم همش استرس
0
1399/12/18
پزشک اوما
سلام نتیجه غربالگری خوبه اما آزمایش خون غربالگری مرحله دوم هم حتما انجام شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




