سلام دوستان صبحتون بخیر یه سوال اورژانسی داشتم من هفته نهم بارداری هستم هفته قبل هم سونو دادم همه چیز خوب بود. دیشب نزدیکی داشتم بعد از نزدیکی خونریزی داشتم یه لخته خون ازم جدا شد. یه شیاف پروژسترون استفاده کردم .در حال حاضر نه خونریزی دارم نه لکه بینی. اگ تجربه داشتین بنظرتون نیازی هست برم دکتر زنان یا نه.اگر هم اطلاعاتی دارین ممنون میشم جواب بدین.
711
34
1399/12/17
سوال کننده
0
1399/12/17
سوال کننده

0
1399/12/17
سوال کننده
اینم عکس سونو
1
1399/12/17
هیما 🧿🧿🧿🧿
عزیزم تا پایان ۴ ماه بهتره نزدیکی نکنی
0
1399/12/17
سوال کننده
دیگ انجام نمیدم.الان بنظرتون مشکلی برام پیش نمیاد
0
1399/12/17
سوال کننده
؟؟
0
1399/12/17
سارا مامان بهنیا 🤰
برو دکتر احتمالا یه سونو دیگه باید بدی از وضعیتت مطلع شی، دیگه نزدیکی نکن تا وضعیت جفتت و سرویکست مشخص نشد
0
1399/12/17
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
برو دکتر ، سونو جدید بده این مال قبل خونریزیه؟
0
1399/12/17
سوال کننده
بله
0
1399/12/17
سوال کننده
پزشک اوما میشه جواب بدین
1
1399/12/17
MaMaNe Deniz❤Delana
باید باز بری سونو بشی علت خون مشخص بشه
1
1399/12/17
فرزانه مامان شازده والا
من تجربه ی خوبی ندارم نمیخوام ناراحتت کنم ولی برو یه سونو انجام بده
0
1399/12/17
سوال کننده
دوستان باز ممنون میشم تجربتونو برام بگید
0
1399/12/17
فرزانه مامان شازده والا
الان کاریه که شده فقط استراحت کن و شیاف بذار، و توالت فرنگی استفاده کن. انشالله که اتفاق بدی نمیوفته
0
1399/12/17
سوال کننده
اره در حال استراحتم .
0
1399/12/17
سوال کننده
میتونم باز شیاف استفاده کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟
0
1399/12/17
فرزانه مامان شازده والا
تاروزی3تا هم من شنیدم که استفاده کردن
یعنی هر 8ساعت یدونه
یعنی هر 8ساعت یدونه
0
1399/12/17
💗masumeh💗 👨👩👧
برو یه سونو بده خیالت راحت بشه
0
1399/12/17
الهه م
ممکنه هماتوم باشه ، نگران نباش خواهر من تا آخر بارداری داشت
انشالله که مشکلی نباشه
ولی شما هم استراحت کن هم فعلا رابطه تعطیل باشه
انشالله که مشکلی نباشه
ولی شما هم استراحت کن هم فعلا رابطه تعطیل باشه
0
1399/12/17
سوال کننده
باشه ممنون دوست عزیز
0
1399/12/17
❤امیدم بخدا😍 😻
عزیزم منم اونشب دقیقا همین اتفاق افتاد برام یه لخته خون اندازه سکه شاید یکم بزرگتر ازم افتاد
0
1399/12/17
❤امیدم بخدا😍 😻
من مسافت 3 ساعتی رفتم بعدش اینطور شدم
0
1399/12/17
❤امیدم بخدا😍 😻
سری اول که لک دیدم 5 روز قبل این لکه بود دکترم که رفتم خودش دستگاه سونی کیت قوی داشت تو 11 هفته صداشو شنید و گفت خوبه
0
1399/12/17
❤امیدم بخدا😍 😻
سری دوم بعد لخته سونو دادم که خوب بود خداروشکر
1
1399/12/17
❤امیدم بخدا😍 😻
نگران نباش ... چون بعد نزدیکی بوده علت بدی معمولا نداره
0
1399/12/17
سوال کننده
ممنون دوست عزیزم ک امیدوارم کردی
1
1399/12/17
پزشک اوما
سلام بهتره فعلا نزدیکی نداشته باشید استراحت کنید اگر مجدد خونریزی داشتی مجدد سونو بده
1
1399/12/17
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




