تنها پانسمان با پماد آنتی بیوتیک سیلوریولفادیازین و آلفا کفایت می کند ، روزی یکبار محل سوختگی رو با آب ولرم و شامپو بچه بشویید و پانسمان کنید، قبل از تعویض پانسمان دوز کافی استامینوفن به کودک بدهید، تاول خودش ترکیده میشه بعد پوست ها را بردارید و پماد بزنید
خانمدکتر منبا سرمشستشو میشورم.کافیه؟یاحتما شامپو بچه؟؟
و فقط الفا میزنم حتنا سیلور هم بزنم؟دوتا قاطی کنمبزنم؟؟؟؟
استا بدم پس پروفن رو قطع کنم؟؟؟استا فقط موقع تعویض یاهر ۸ساعت؟؟؟
سرم هم خوبه ، اگر سوختگی درجه دو هست پماد سیلور رو بزن اگر درجه یک هست که همون آلفا بزن
اگر بیقراری و درد داره هر هشت ساعت بده ،
خانمدکتر سرم که باهاش بشورم بادستمال روش بکشم یا نه؟سوختگیش درحه ۲ هس ولی دکتر ک بردم گفت الفا....حالا سیلور بهتره یا الفا؟
بیقراری ک نداره جون هر ۸ساعت مروفن مدادم...حالا مس قطع کنم استا بدم یا مروفن رو ادامه بدم؟؟؟امروز سومین روزه ک دستش سوخته اگه استا هم ندم پروفن هم ندم دستش درد میگیره؟
دو پماد را باهم بزنید ، اگر بیقراری ندارد نیازی به استامینوفن ندارد