سه ماهه اول نباید نزدیکی داشته باشی الان هنوز خونریزی داری
خونریزی ات درحد لک بود یا بیشتر
اگر دیدی هنوز هست شیاف استفاده کن انشالله چیزی نیست ولی مراقب باش سعی کن فعلا از نزدیکی دوری کنی گلم
انشالله ک چیزی نیست اما تا ان تی بهتره نزدیکی نداشته باشی
انشالله چیزی نیست خیلی ها لک یا خونریزی داشتن توکل به خدا
برا اینکه موقعیت جفت و. طول سرویمست مشخص بشه میگم
تو ۳ماهه اول نباید نزدیکی داشته باسی.خونریزیت زیاده؟
اگه خونریزیت زیاده فردا حتما برو پیش دکترت تا برات سونو بفرسته .ایشاله که طوری نمیشه
اگه کم بوده که شاید یکی از مویرگات پاره شده طوری نیست وبی واسه خاطر جمعی فردا برو سونو بده
ازین به بعد بیشتر مراقبت کن
سلام دوستان اگ کسی در این رابط چیژی میدون ممنون میشم راهنمایی کنه
سلام استراحت کنید و شیاف پروژسترون استفاده کنید اگر ادامه داشت سونو بده