سلام دوستان
من چند باری سینه ی چپم در حد چند قطره خیس شد. یه مایع ابکی بی رنگه.
اما از دیروز زیاد شده فقطم سینه ی چپم. در روز چند بار خیس میشه. مگه از الان باید شیر ازش بیاد، طبیعیه؟
ربطی به چیزی نداره احتمالا؟ 🤔
پرسش (1399/12/16):
خیس شدن نوک سینه تو ماه نهم
889
50
1399/12/16
سوال کننده
2
1399/12/16
پارمیس s
ماله منم یه مایع بیرنگ از سینه هام البته گاهی وقتا میاد
1
1399/12/16
پارمیس s
سینه راستم اگه فشار بدم میاد ولی شیر نیست نمیدونم چیه
1
1399/12/16
nasim ❤️ e
سلام اغوزه
1
1399/12/16
nasim ❤️ e

1
1399/12/16
🌻leyla 🌼
پس چرا واسه من نمیاد
من فقط نوک سینهام حس میکنم نم داره شوهرمم حتی فهمیده
ولی چیزی نمیاد ازش
من فقط نوک سینهام حس میکنم نم داره شوهرمم حتی فهمیده
ولی چیزی نمیاد ازش
1
1399/12/16
سوال کننده
چه جالب.
1
1399/12/16
nasim ❤️ e
خیلی کمه همون نمی که حس میکنی همونه بدنا باهم فرق داره یکی زیاد میاد یکی کم
1
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام اغوزه سینتو فشار نده هدر نره نی نی بیاد باید همشو بخوره 😄😍
1
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
همون اغوزه
0
1399/12/16
سوال کننده
😄😄
2
1399/12/16
فهیمه حسینی
من از 7 ماهگی از سینه هام شیر میومد
البته وقتی فشار بدم رنگشم زرده رقیقه
البته وقتی فشار بدم رنگشم زرده رقیقه
1
1399/12/16
somaye malekpour
خب شیر اغوزه دیگه...فشار ندین تا نریزه بچه دنیا اومد اینو باید بخوره عالیه براش
1
1399/12/16
فهیمه حسینی
من چند دفعه فشار دادم😱😱😱
1
1399/12/16
سنجد و کنجد 😍
منم همین الان اینجوریم نزدیکه یک ماهه
این بده ینی؟
این بده ینی؟
2
1399/12/16
فهیمه حسینی
نه عزیزم چرا بد باشه خیلیم خوبه
یعنی انشالله یه شیرشکم سیرکنی برای نینیمون داریم
یعنی انشالله یه شیرشکم سیرکنی برای نینیمون داریم
1
1399/12/16
سنجد و کنجد 😍
اخه خیلی زود نیست؟
1
1399/12/16
سنجد و کنجد 😍
کاملا هم زرده مثل سرشیر😂😂
0
1399/12/16
🌻leyla 🌼
پس من فشار میدم خبری نیست ک
نکنه شیرم سخت بیاد یا شیرنداشته باشم
نکنه شیرم سخت بیاد یا شیرنداشته باشم
0
1399/12/16
🌻leyla 🌼
اگ شیرنداشته باشم چی
1
1399/12/16
سنجد و کنجد 😍
ن بابا من شنیدم ربطی نداره
تا بچه ب دنیاد شیرتم میاد
تا بچه ب دنیاد شیرتم میاد
0
1399/12/16
سوال کننده
😃
1
1399/12/16
🌻leyla 🌼
خداکنخ
1
1399/12/16
lila s
مال من از هفته ۱۲ شروع به ترشح کرده نگران نباش الان کع دیگه عادیه تر
0
1399/12/17
سوال کننده
عه چه زود
1
1399/12/17
پزشک اوما
سلام نگران نباشید برخی خانم ها از همون ابتدای بارداری ترشح از سینه دارن.
1
1399/12/17
سوال کننده
ممنون 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟




