زریم(سابقه۲بارiufd)
پزشک ژنتیکم ازمایشمو بررسی کردو ازلحاظ ژنتیکی مشکلی نداریم فقط۲تا احتمال داد: یا مشکل ترومبوفیلی دارم یا بخاطر دوشاخ بودن رحممه!
آزمایش ترومبوفیلی دادم منتظر جوابشم
پرسش (1399/12/16):
خانومایی که مشکل ترومبوفیلی دارن میشه بیان از علائمشون بگن؟
316
23
1399/12/16
سوال کننده
0
1399/12/16
سوال کننده
من توی خانوادمون همچین مشکلی نداشتیم
دکترمم سر۱۶هفتگی قرص آسپرین تجویز کرد
دکترمم سر۱۶هفتگی قرص آسپرین تجویز کرد
0
1399/12/16
سوال کننده
دوتا از خواهرامم رحم دوشاخ دارن و بدون هیچ مشکلی و بدون مصرف هیچ دارویی هرکدوم چن تا بچه دارن
0
1399/12/16
سوال کننده
عکس رنگیم برام نوشتن
0
1399/12/16
سوال کننده
دیوونه شدم نمیدونم مشکل چیه
0
1399/12/16
❤امیدم بخدا😍 😻
عزیزم تو تا الان عکس رنگی ندادی؟
0
1399/12/16
❤امیدم بخدا😍 😻
خب ممکنه توام داشته باشی دلیل نمیشه دقیقا مثل اونا بشه
0
1399/12/16
❤امیدم بخدا😍 😻
انشالله که هیچی نیست
0
1399/12/16
سوال کننده
نه دکترم گفت بعداز قطع خونریزیت برو
من هنوز لکه بینی دارم
من هنوز لکه بینی دارم
0
1399/12/16
❤امیدم بخدا😍 😻
اما اگر باشه شاید درجش متفاوته
0
1399/12/16
سوال کننده
نمیدونم والا
میگم اگه مشکل لخته خون داشته باشم وختی آسپرین مصرف کردم دیگه چرا اینجوری شده
میگم اگه مشکل لخته خون داشته باشم وختی آسپرین مصرف کردم دیگه چرا اینجوری شده
0
1399/12/16
❤امیدم بخدا😍 😻
تو حالا آزمایش بده ... بعد تحت نظر پزشک مشکل که حل شد بعد اقدام کن ... شاید دوزش ببره بالا
1
1399/12/16
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
آسپرین گاهی مواقع تنهایی جواب نمیده ، آمپول آنوکساپارین یا هپارین تجویز میکنن
0
1399/12/16
سوال کننده
ایییی بخدا تا جواب اینمبیاد دیوونه میشم
0
1399/12/16
غزل دلاور
ترومبوفیلی همون غلظت خونه که منم دارم فقط بایدعین بارداری آس آبخوری
0
1399/12/16
سوال کننده
اره میدونم
از هفته ی۱۶ اسپرین میخوردم اما باز اینجوری شد!
از هفته ی۱۶ اسپرین میخوردم اما باز اینجوری شد!
0
1399/12/16
سوال کننده
تو کی زانیت ترومبوفیلیت هه یه؟
علائمت چی بوو؟
علائمت چی بوو؟
0
1399/12/17
غزل دلاور
من له تاران آزمایشم داگولکم لوه زانیم...اگیناهیچ علایمیکم نبوو
0
1399/12/17
سوال کننده
ببخشه نارحتیشت اکم
سقطه کانت هر بخاطر ترومبوفیلی بوو؟
سقطه کانت هر بخاطر ترومبوفیلی بوو؟
0
1399/12/17
غزل دلاور
تابه قوربان ..وتیان ترومبوفیلیکت اصلاباعثی سقط نبو..من بدنم خودایمنی هیه وبدنم جنینکه پس اداتوه...
0
1399/12/17
سوال کننده
ای هاوار...زور سخته😔
یاخوا هرکس به تمنای منداله خوا بیداته
من امه۲ساله زجر اکیشم
تا۶مانگ اچم اما دوایی قلبی له کار اکفه
دکترکم احتمالی داوه بخاطر ترومبوفیلی خوین ناگه یته مناله کانم و خفه ابن
یاخوا هرکس به تمنای منداله خوا بیداته
من امه۲ساله زجر اکیشم
تا۶مانگ اچم اما دوایی قلبی له کار اکفه
دکترکم احتمالی داوه بخاطر ترومبوفیلی خوین ناگه یته مناله کانم و خفه ابن
0
1399/12/17
غزل دلاور
انشالله که امجاره به سلامتی نی نی بیته ناو باوشت گولگم کاملادرکت اکم زور زورهم له نظرروحی هم جسمی سخته
0
1399/12/17
سوال کننده
آمین
همچنین خانم گول
همچنین خانم گول
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




