سلام دکتر عزیز اوما و خانم خوشگلای اومایی.من شانزده هفته و شش روزمه دکترم برام سونوی آنومالی نوشته.بنظرتون زود نیست؟جنسیتش معلومه؟کسی بوده تو این هفته رفته باشه؟
0
1399/12/16
Noshin ♥
من 19 هفته و پنج روز رفتم😑😐
0
1399/12/16
سوال کننده
پس چرا من اینقد زود باید برم😐
0
1399/12/16
دختر بهار
منم قراره دوشنبه برم (۱۸ هفته و ۳ روز)
0
1399/12/16
دختر بهار
بهتره ۱۸ هفته ات کامل بشه
0
1399/12/16
زینب ج
من ۱۲هفته جنسیت معلوم بود
0
1399/12/16
زینب ج
منم ۱۸ هفته رفتم غربالگری دوم رو
0
1399/12/16
دختر بهار
من که دل تو دلم نیست😍
0
1399/12/16
سوال کننده
ای بابا من چندبارم بهش تاکید کردم گفتش شونزده هفتت و پرکردی مشکلی نیس
0
1399/12/16
خانم گل .
جنسیتش ک مشخص میشه اما زوده بهترین زمانش ۱۸ هفته و چند روزه
1
1399/12/16
Noshin ♥
تا20 هفته فرصت داری
0
1399/12/16
سوال کننده
اره بهترین کار اینه یه هفته دیگه صبر کنم
1
1399/12/16
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
من ۱۸ هفته چند روز بود ک رفتم
0
1399/12/16
somaye malekpour
من ۱۷هفته و سه روز رفتم..مشخص هم بود
0
1399/12/16
سوال کننده
واقعا نگفت زود اومدی؟همه اعضاش مشخص بود؟
2
1399/12/16
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من 17هفته و 5روز رفتم
0
1399/12/16
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
همه چی ام معلوم بود
2
1399/12/16
مامان آقا نیکان
۱۷ هفته و ۶ روز رفتم
0
1399/12/16
سوال کننده
زنگ بزنم به سونو بگم بینم میشه انجام داد الکی نرم پس
0
1399/12/16
nahid nt
رفتی تو ۱۷ هفته برو
0
1399/12/16
nahid nt
من ۱۷ هفته و ۳ روز
1
1399/12/16
مریم M
تو اوما هم بزن 18 تا 22 هفتگی هست
ولی بعضی دکتر ها زودتر هم میفرستن زندایی من با من حاملس همین هفته شما رفت جنسیتو بهش گفت
ولی بعضی دکتر ها زودتر هم میفرستن زندایی من با من حاملس همین هفته شما رفت جنسیتو بهش گفت
0
1399/12/16
مریم M
17 هفته که پر شد میتونی بری
1
1399/12/16
فاطمه مرادی
الان بری ممکنه یسری چیزا رو نبینه مجبور بشی یه هفته دیگه دوباره بری سونو. این اتفاق واسه یکی از دوستان افتاد. ۱۶ هفته رفت شکم و معدش رو درست ندید مجبور شد چند وقت بعد دوباره بره.
بزار حداقل ۱۷ هفته رو پر کردی برو. جنسیت هم من ۱۵ هفته رفتم بهم گفت دیگه بالای ۱۶ هفته دقیقه
بزار حداقل ۱۷ هفته رو پر کردی برو. جنسیت هم من ۱۵ هفته رفتم بهم گفت دیگه بالای ۱۶ هفته دقیقه
1
1399/12/16
😍peransa😍 .
من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم
0
1399/12/16
سوال کننده
این دکتری که من میرم کلا سونوی انومالی رو زود میفرسته الانم به منشی دکتر سونو زنگ زدم گفتش مشکلی نیس اگه دکترت نوشته من فردا ۱۷ رو تموم میکنم میرم تو ۱۸
1
1399/12/16
amene 💖mirzaiy💖
منم تو ۱۷ هفته بودم
0
1399/12/16
سوال کننده
یعنی ۱۷ رو پرکردی بودی؟یعنی ۱۶ هفته و چن روز بودی؟یا ۱۷ هفده و چن روز؟؟؟
ببخشید اینقد سوال میکنم میکنم نکنه برم مشخص نباشه
ببخشید اینقد سوال میکنم میکنم نکنه برم مشخص نباشه
0
1399/12/16
zahra .......
منم چهار شنبه میرم، اگه بشه میخوام یه روز زودتر برم
0
1399/12/16
سوال کننده
توهم مثه من انگار طاقت نداری😂😂😂
ان تی جنسیت و گفت؟
ان تی جنسیت و گفت؟
0
1399/12/16
zahra .......
سونو انومالی از ۱۸ تا ۲۰ هفته انجام میشه
0
1399/12/16
zahra .......
درسته طاقت ندارم یه ماه و نیمه ندیدمش
حدس زد پسره
حدس زد پسره
0
1399/12/16
سوال کننده
بطار من عکس نسخه رو برات بفرستم خود دکتر زده
0
1399/12/16
zahra .......
اگه دکترت زده که خیالت راحت باشه
0
1399/12/16
سوال کننده

0
1399/12/16
zahra .......
من هفده هفته و پنج روزمه طبق سونو nt ولی اوما هیجده هفته و پنج روزمه
0
1399/12/16
zahra .......
تاریخ نزده؟
0
1399/12/16
سوال کننده
نوشته پایان ۱۶ هفتگی برم،یعنی باید شش روز پیش میرفتم😂
0
1399/12/16
سوال کننده
من ۱۶ هفته و شش روزمه
0
1399/12/16
سوال کننده
ان تی دقیق تره
0
1399/12/16
zahra .......
بزار بیوفتی ۱۷ برو
1
1399/12/16
سوال کننده
اره چن روز دیگه میرم
1
1399/12/16
هیما 🧿🧿🧿🧿
من ۱۲ جنسین رو بهم گفت
0
1399/12/16
سوال کننده
بسلامتی
0
1399/12/16
دل آرام م
من ۱۷هفته رفتم جنسیتم مشخص شد ولی هفته ایده آلش ۱۸هفتس
0
1399/12/16
سوال کننده
منم همون چن روز از هفده بگذره میرم
0
1399/12/16
مبینا .
من 17هفته و 6روز رفتم
0
1399/12/16
نیلی 75
من سه شنبه میرم میشم ۱۶هفته و ۷روز
0
1399/12/16
سوال کننده
منم چهارشنبه میرم ایشالا
0
1399/12/16
سوال کننده
بسلامتی و دل خوش نی نیت سالم باشه🥰
0
1399/12/16
سوال کننده
منم خواستم همین موقع برم ولی انگار زوده گذاشتم چن روز دیگه برم
0
1399/12/17
پزشک اوما
سلام بهتره سونو آنومالی هفته ۱۸ به بعد انجام بشه جنسیت از هفته شانزدهم به بعد مشخص میشه اغلب
1
1399/12/17
سوال کننده
ممنونم از دکترعزیز❤❤❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



4533

