بر اساس nt ک در تاریخ ۲۲ شهریور انجام شد دوازده هفته و دوروز بودم الان هفته چند میشم دقیق
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
😂😂😂 دقیقا منو تو یه روز رفتیم ان تی منم نمیدونم چند هفتمه سونو یه چیز میگه دکتر یه چیز
0
1399/12/16
سوال کننده
طبیعی ب دنیا میارین
0
1399/12/16
سوال کننده
سلام
0
1399/12/16
سوال کننده
خوب شما دکتر چی میگه سونو چی میگه
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام نه من قراره پس فردا سز بشم ولی الان بودم سونو تازه تو ۳۷ هفته هستم دکترم میگه ۳۸ هفتم گیر کردم شما اخرین بار کی رفتی سونو؟
0
1399/12/16
سوال کننده
بسلامتی عزیزم
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلامت باشی
0
1399/12/16
سوال کننده
منم اخرین بار مهر بود برای انومالی
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سونو وزن نرفتی؟؟؟
0
1399/12/16
سوال کننده
ن دیگه
0
1399/12/16
سوال کننده
چرا راست میگی رفتم
0
1399/12/16
سوال کننده
۱۷۰۰ گرم وزن تخمینی
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
میگما سونو وزنم جز واجباته
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
چند هفته بود رفتی
0
1399/12/16
سوال کننده
۳۱ هفته
0
1399/12/16
سوال کننده
شما چی
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
من خیلی سونو شدم بیمارستان بستری بودم سونو شدم و بعد اون کلی سونو شدم
0
1399/12/16
سوال کننده
چرا
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
بچه تکون نمیخورد یه بار دفع پروتیین داشتم
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
یه بار برای وزن
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
این اخری هم دکتر گفت ببینم وزن بچه چقدره
0
1399/12/16
سوال کننده
اخری کی بود یعنی
0
1399/12/16
سوال کننده
هفته چند
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
امروز رفتم گفت ۳۷ هفتم
0
1399/12/16
سوال کننده
وزنشو چند زد
0
1399/12/16
سوال کننده
برا من تاریخ زده ۲۴ اسفند سز
0
1399/12/16
سوال کننده
منم نگران وزنشم ولی چیزی نگفت دکتره برا وزنش دیگ
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
۳ کیلو زد گفت امکان داره ۳۰۰ کمتر باشه یا ۳۰۰ بیشتر
0
1399/12/16
سوال کننده
خوب خوبه خداروشکر
0
1399/12/16
سوال کننده
دختره یا پسر
0
1399/12/16
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
دختره😄
1
1399/12/16
سوال کننده
عالی💗💗
0
1399/12/16
mobina _3011
37 هفته و 2 روز دقیق
0
1399/12/16
سوال کننده
۰۹۰۳۳۰۹۲۹۴۱
0
1399/12/16
سوال کننده
واتس اپ پیام میدین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430

