عب نداره کم کم از بین میره
شبیع پریودی ک اخرا خون تیره میشه
بله سونو دادم قلبش تشکیل شده ولی 40درصد خونریزی کرده بودم
نزدیکی ندارم ولی پله خیلی رفت
اگ استراحت کنی اره رفع میشه، معمولا با بیشتز شدن هفته های بارداری و استراحت هماتوم جذب میشه
پله خیلی بده، سعی کن دراز بکشی
تا وقتی رفتی سونو بگه هماتوم رفع شده
خدانکنه عزیزم،بخش فک نکن. شیافتم بزن حتما
منم داشتم از اول بارداریم شیاف بزار استراحت کن سنو قلب رفتی؟
وااای منم لک میبینم دو روزه اصلا اعصابم بهم ریخته
سلام سونو انجام دادم که شیاف و استراحت تجویز کردن