با سلام خدمت دکتر اوما من شبی دو تا کپسول فرگولوبین باهم از اوایل ماه چهارم می خورم الانم تو ماه پنجمم .در وسط روز هم قرص مولتی پریناتال مصرف می کنم می خواستم بدونم دکترم درست گفته که دوتافرگولوبین و شبی با هم دوتا بخورم یا من زیادی دارم می خورم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



298
1399/12/15



