سلام دخترا دو روز پیش رفتم سونو سرویکسم ۳۱ بود .... الان همش استرس دارم اصلا کار سنگین انجام نمیدم نزدیکی هم ۲۰ روزه که نداشتم خیلی هم آروم راه می رم....ولی از دیروز بعضی وقتا احساس درد و فشار خفیف زیر شکمم دارم ...نمیدونم مال استرس هست یا واقعا دارم البته قبلا هم داشتم که دکتر اوما گفتن طبیعیه ولی الان میگم چیزیش نشه😭😭طول سرویکس چند که باشه سر کلاژ میکنن؟
سابقه زایمان زود رس هم دارم اینم نگرانیم رو بیشتر میکنه
پرسش (1399/12/15):
سرویکس کم و امکان سر کلاژ شدن
654
38
1399/12/15
سوال کننده
0
1399/12/15
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
زیر سی سرکلاژ میکنن
0
1399/12/15
سوال کننده
یعنی من همین طوری ادامه بدم خوب میشه؟
0
1399/12/15
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
درد شکمت طبیعیه...اما استراحت مطلق باش حتی دستشویی فرنگی استفاده کن تا بره بالا
0
1399/12/15
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
منم تودوازده هفته سی ویک بود
0
1399/12/15
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اره گلم اگه مراقبت کنی و استراحت مطلق باشی.حتی ظرف شستن و غذا درست کردنو ممنوع کنی توی انومالی میرع بالا
0
1399/12/15
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فقط مراعات گردم خودص رف بالا
0
1399/12/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
استراحت کامل کن .
زیر۲۵ بره سرکلاژ میکنن .
منم شدم ۲۹ استراحتم کلا فقط برای سرویس اونم فرنگی پامیشم
زیر۲۵ بره سرکلاژ میکنن .
منم شدم ۲۹ استراحتم کلا فقط برای سرویس اونم فرنگی پامیشم
0
1399/12/15
سوال کننده
مطلق که نمیتونم کسی نیست پیشم بچه هم دارم
0
1399/12/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
پیاده روی ، پله کلا نرو .
غذا پختنم من رو صندلی میشینم
غذا پختنم من رو صندلی میشینم
0
1399/12/15
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
خوب مجبوری این چند وقتو یکیو بگی بیاد کمکت
0
1399/12/15
سوال کننده
هیییییی
0
1399/12/15
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
مادری خواهری.نمیتونه بیاد
0
1399/12/15
سوال کننده
یواش راه می رم موقع راه رفتم پاهامو چفت میکنم
0
1399/12/15
سوال کننده
مادرم نمیتونه بیاد خواهرم ندارم
0
1399/12/15
سوال کننده
دعا کنید واسم خیلی نگرانم😭😭😭
0
1399/12/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سعی کن اصن راه نری .
تو خونه ام اروم با مکث.
پله رو رو هر پله صبر کن یدونه یدونه مثل بچه نوپا برو .
میدونم سخته منم بچه دارم .خونمم طبقه سومه ، کسی ام پیشم نمیتونه بیاد اما خودم خیلیییی اروم کارامو میکنم .
میره بالا نگران نباش فقط مراعات کن
تو خونه ام اروم با مکث.
پله رو رو هر پله صبر کن یدونه یدونه مثل بچه نوپا برو .
میدونم سخته منم بچه دارم .خونمم طبقه سومه ، کسی ام پیشم نمیتونه بیاد اما خودم خیلیییی اروم کارامو میکنم .
میره بالا نگران نباش فقط مراعات کن
0
1399/12/15
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
نگران نباش عزیزم.تو فقط تا میتونی تحرکتو کم کن
0
1399/12/15
سوال کننده
خیلی یواش راه می رم..خدا رو شکر فقط ۴ تا پله به حیاط داریم ولی واسه آشپز خونه که بیشتر می رم یکی هست
0
1399/12/15
سوال کننده
دعا کنید بره بالا اگه نیاز به استراحت مطلق داشته باشم هیچ کس نیست بیاد پیشم
0
1399/12/15
🌸🌸🌸 ma@
سلام فاطمه جونم توکل بخدا انشالله میره بالا عزیزم استرس نداشته باش تا میتونی استراحت کن خدایی ک نینی داده خودشم برات نگه میداره عزیزدلم
0
1399/12/15
سوال کننده
انشالله.....مرسی مینا جون
0
1399/12/15
nahid nt
منم ان تی ۳۲ بود دکتر ا۱لا هیچی نگفت خودمم پرسیدم گفت خوبه
0
1399/12/15
سوال کننده
وای جدی؟
0
1399/12/15
ستاره 💖
سنو شکمی دادی ک ۳۱ بود؟؟
0
1399/12/15
سوال کننده
اره عزیزم
0
1399/12/15
reyhan ❤❤❤❤
من خودم توی ان تی ۳۲ بود بعد انومالی شد ۳۱
0
1399/12/15
reyhan ❤❤❤❤
اصلا هم مشکلی نداشتم و ندارم
0
1399/12/15
reyhan ❤❤❤❤
فقط تا میتونی پله بالا پایین نکن چیز سنگین بلند نکن
0
1399/12/15
reyhan ❤❤❤❤
همین وگرنه من همه کار کردم حتی الان خونه تکونیمم خودم کردم
0
1399/12/16
زهرا bb
بنظر من اگه سابقه داری حتما سرکلاژ کن خیالت راحت باشه، من با سرویکس ۳۰ سرکلاژ شدم ، تا وقت داری سرکلاژ کن
0
1399/12/24
سوال کننده
رفتم دکتر گفت عالیه تازه ۴ تا هم اضافه🤣 خیالت راهت
0
1400/02/11
fati 😍
سلام عزیزم
0
1400/02/11
fati 😍
من ان تی سرویکسم30بود دکتر گفت استراحت کن
0
1400/02/11
fati 😍
بنظرتون با استراحت درست میشه
0
1400/02/11
fati 😍
؟
0
1400/02/11
fati 😍
ممنون میشم جوابمو بدین خیلی نگرانم
0
1402/07/18
mina mr
عزیزم منم ۳۱ بود چند روز پیش سر کلاژ کردم ولی خب استراحت مطلق نیستم دکترم گفت فقط نزدیکی نکن و کار سنگین انجام نده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- فردا میخوام برم برای سرکلاژ.. کسی میدونه عمل سرکلاژ بیهوش میکنن یا بی حس؟هزینه عمل چقدر میشه ؟
- ی سوال راجب کورتاژ کردم اگ کسی میتونه راهنماییم کنه بیاد
- سرکلاژی ها یه لحظه بیایین
- دوستانی که سرکلاژ کردن
- آیا با سرکلاژ میشه کلاس های زایمان را شرکت کرد ؟
- طول سرویکس در هفته پانزده چند باید باشد؟
- سرکلاژ کردن و مراقبت های بعدش!!!
- بنظرتون چیکار کنم تروخدا کمکم کنید؟
- سرکلاژ و زایمان طبیعی




