سلام من قبلا ترشحات بعد از پریودی داشتم .الان چهار ماهه که اینطور نیستم و اقدام به بارداری هم دارم.چرا اینطور شده .نزدیکی هامم دردناک شده.ایا اینا مساله ای در بچه دار شدن به وجود میاره.
دکترمم بهم قبلا اچ سی جی و مدروکسی داد نتیجه نداد این ماهم ام اچ جی داده.فردا باید برم سونو
دوره هامم ۳۳ روزه است .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



462
1399/12/15


