قلب بچم گفت۱و نیم میلی متر سوراخه توو اکو😭فوکوس اکوژنم داره.
من چیکار کنم ک انقد فکروخیال نکنم؟شماها این موردو نداشین؟ممکنهوتا چندوقت دیگه بسته شه؟چقد طول میکشه بسته بشه سوراخش😭
پرسش (1399/12/14):
سوراخ قلب بچم و استرس بی نهایت من😭
883
42
1399/12/14
سوال کننده
0
1399/12/14
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بالای ۲ عمل میخواد
این خودش بسته میشه
این خودش بسته میشه
0
1399/12/14
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بسه دگ مخ خودتو خوردی
0
1399/12/14
کوثر حدادی
به منم توی هفته ی شما گفتن سوراخه. دوباره هفته ۲۴ رفتم گفت بسته شده.نگران نباش عزیزم.
0
1399/12/14
مریم نادری
شما زایمان کردی یا تو بارداری گفتن
0
1399/12/14
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
عزیزم چله سلامتی براش بردار و مداوم ذکر بگو به خدا توکل کن خدا قهرش میگیره اینقدر نگرانیها خودش داده خودشم حفظش میکنه
1
1399/12/14
دریا وخورشید
عزیزم مطمعن باشه بسته میشه خیلی ها همیجوری میشن تا موقع زایمان هم درست میشه
0
1399/12/14
سوال کننده
واقعا؟وای نمیدونین اصن اروموقرار ندارم بخدا.ینی بسته میشه؟
0
1399/12/14
سوال کننده
چله برداشتم میخونم.اصن اروم وقرار ندارم
0
1399/12/14
سوال کننده
خودم دیگ تااین بچه ب دنیا بیاد دیوونه شدم.
0
1399/12/14
سوال کننده
شماهم این موردو داری؟
0
1399/12/14
فرزانه مامان شازده والا
عزیزم شما تو آنومالی مشکلی داشتی که اکو انجام دادی؟؟
من همش استرس دارم میگم کاش منم اکو انجام میدادم
من همش استرس دارم میگم کاش منم اکو انجام میدادم
1
1399/12/14
شادی👨👩👧 shadia
عزیزم بچه منم فوکوس اکوژن داشت رفتم اکو قلب گفت بین بطن ها سوراخه کلی استرس داشتم آمینو انجام دادم گفتن سالمه الانم دختر خوشگلم بغلم خوابه
خدا لعنتشون کنه ک فقط استرس و ترس میدن ب خانمای باردار خدا ازشون نگذره منکه مردمو زنده شدم دوران بارداریم تا جواب آمینو بیاد
خدا لعنتشون کنه ک فقط استرس و ترس میدن ب خانمای باردار خدا ازشون نگذره منکه مردمو زنده شدم دوران بارداریم تا جواب آمینو بیاد
1
1399/12/14
شادی👨👩👧 shadia
سه تا سونوگرافی اخر ک انجام دادم ب دکتر گفتم نگاه کرد گفت من سوراخی نمیبینم اگه بوده هم حتما بسته شده خیالت راحت
بعد اینکه بدنیاهم اومد ۱۰ روزگیش بردم متخصص اطفال چک کرد گفت خوبه مشکلی نیس خدارو هزار مرتبه شکر
بعد اینکه بدنیاهم اومد ۱۰ روزگیش بردم متخصص اطفال چک کرد گفت خوبه مشکلی نیس خدارو هزار مرتبه شکر
0
1399/12/14
سوال کننده
وای من ک اصن دنیا رو سرم خراب شده.
انقد نگرانم.
نمیدونمم چیکار کنم اصن.
انقد نگرانم.
نمیدونمم چیکار کنم اصن.
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله ب حق فاطمه زهرا منم برم سونو بگه همه چی حل شده.
0
1399/12/14
سوال کننده
توو انومالی گف ی لکه سفید میبینم.همین.دکترمم گف اگ دوسداری برو اکو.مشکلی نداره.منم خودم خاستم ک برم.رفتم و با کلی استرس برگشتم.
1
1399/12/14
مریم نوروزی
سلام عزیزم منم انگار این مشکلو داشتم تا دبیرستان سالی یبار اکو قلب میدادن بهم مشکلی نیست خودش رفع میشه چون خیلی کمه
0
1399/12/14
bita a
عزیزم برا داداش منم گفتن بازه بسته شد هفتش رفت بالا.
خودمم بچم فوکوس داشت رفع شده
خودمم بچم فوکوس داشت رفع شده
0
1399/12/14
سوال کننده
ینی توو دوران جنینی بسته شد؟کاش توو دوران جنینی بسته بشه.خدایااااااا
1
1399/12/14
مریم نوروزی
گلم نگران نباش هیچی نمیشه من هنوزم دارمش هیچ خطریم نداشته واس
0
1399/12/14
سوال کننده
توکل ب خدا.انشالله تنتون سلامت باشه عشفم
1
1399/12/14
مریم نوروزی
استرس بدتره الان برات اگه خطرناک بود که دکتر بهت میگفت خطری نداره ایشالله که بغلش بگیری
0
1399/12/14
سوال کننده
ایششششششالاااااا.
1
1399/12/14
کوثر حدادی
خیالت راحت.منم کلی گریه کردم.
0
1399/12/14
سوال کننده
ای خداااااا.منم گف هفته۲۶برم مجدد اکو بدم.ینی دیگ هیچی ازخدا نمیخام جز سلامتی بچم.
0
1399/12/14
مامان آروشا کوچولو
عزیزم اصلا مشکلی نیس
1
1399/12/14
مامان آروشا کوچولو
همکارم سه قلو داره پسرش اینطوری بوده انگار
میگه هر سال میبرمش تست قلب اینا که دکتر بهش گفته بود الکی حساسیت نشون نده و قلب پسرت هیچ فرقی با دختر هات نداره
میگه هر سال میبرمش تست قلب اینا که دکتر بهش گفته بود الکی حساسیت نشون نده و قلب پسرت هیچ فرقی با دختر هات نداره
1
1399/12/14
مامان آروشا کوچولو
یکی دیگه از همکارامم میگه برادر زاده اونم قلبش سوراخ داشت
1
1399/12/14
مامان آروشا کوچولو
اونم میگه هیچ مشکلی نبود
0
1399/12/15
سوال کننده
انشالله ک هیچ مشکلی نباشه بچه منم.مرسی از دلداریت عزیزم
1
1399/12/16
پزشک اوما
سلام احتمال بسته شده سوراخ قلب جنین در هفته های بالا هست نگران نباشید اینقدر.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




