مهم اینکه ببینی بهت میسازه من مامانم گذاشته دو سه روزی خونریزی داشت ولی زنداییم گذاشت تا یک ماه خونریزی داشت رفت درش اورد
فک نکنم رو شیر تاثیری داشته باشه
اگر گذاشتید خوب بود بیا اینجا بگو منم بعد زایمان میخوام بزارم برا مدت دو سال
دوماهیه گذاشتم,
تا یکماه لکه بینی داشتم ولی دیگه خوب شدم
نه چیکار به شیر داره مگه قرصه
من ۴۵ روز بعد زایمانم دستگاه گذاشتم
ممنونم گل
چقدر هزینه ش شد براتون؟
نه من سر زایمان اولم گذاشتم ،پریود بودم هیچ دردی نداشت
دیدم خودت خریدی دستگاه رو،
چقدر شد قیمت دستگاه؟؟
سلام روی شیردهی اثر ندارد ، ممکنه تا یکی دو ماه لکه بینی هم ادامه داشته باشه اما خونریزی معمولا چند روز است