من دچار لک بینی قهوه ای شدم خیلی کم ولی خیلی نگرانم خودمم شیاف پروژسترون شب ها استفاده می کردم می گم می تونم شب و روز بکنم . کیا لک داشتن من خیلی نگرانم تورو خدا جواب بدین
1
1399/12/14
جانا 👨
عزیزم بری پیش دکتر خیلی بهتره که
0
1399/12/14
سوال کننده
شنبه می رم الان نیستن
1
1399/12/14
جانا 👨
ولی تا اونجا که من میدونم شیاف نهایتا روزی 1 دونه بیشتر نباید مصرف شه
0
1399/12/14
جانا 👨
واسه تشکیل قلب و اینا رفتی
0
1399/12/14
سوال کننده
یه بار یه خانم می گفت تا ۴تا میشه مصرف کرد نمی دونم
0
1399/12/14
سوال کننده
واسه شنبه وقت گرفتم قبلا که رفته بودم گفت ساک حاملگی و کیسه زرده دیده میشه
0
1399/12/14
جانا 👨
بعید میدونم بشه مصرف زیادش هم خوب نیست
0
1399/12/14
جانا 👨
خوب نگران نباش اصلا ممکنه پیش بیاد
0
1399/12/14
جانا 👨
تا شنبه استراحت کن
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله
0
1399/12/14
جانا 👨
کار سنگین نکن و خودتو تقویت کن
0
1399/12/14
سوال کننده
آره تکون نمی خورم از ترسم
0
1399/12/14
جانا 👨
چیزای گرمی هم نخور
0
1399/12/14
سوال کننده
آره رعایت می کنم
0
1399/12/14
lila s
عزیزم شبی یه پروژسترون استفاده کن قبل خواب تا دو هفته قطع میشه البته با استفاده از شیاف استراحتم خیلی مهمه
0
1399/12/14
لیلا ❤️
سلام منم امروز لکه بینی شروع شده 😔
زنگ زدم دکترم شیاف ام رو کرد دو تا یکی صبح یکی شب
زنگ زدم دکترم شیاف ام رو کرد دو تا یکی صبح یکی شب
0
1399/12/14
لیلا ❤️
البته من سونو قلب رفتم
0
1399/12/14
لیلا ❤️
بعضی میگن لکه بینی توی هفته هشتم طبیعیه
من الان اگر باردار نبودم دقیقا وقت پریودمه
میگن عادیه نمیدونم حالا 😔
من الان اگر باردار نبودم دقیقا وقت پریودمه
میگن عادیه نمیدونم حالا 😔
0
1399/12/14
دل انگیز .
عزیزم .نگران نباش . منم لکه بینی داشتم قهوه ای . رفتم قلبش تشکیل شده بود . دکترم شیاف رو برای یه هفته یه صبح یه شب تجویز کرد .بعدش هم شبی یکی
0
1399/12/14
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
منم تایم پریودی داشتم لکه رو الان خداروشکر خوبیم
0
1399/12/14
لیلا ❤️
خدا رو شکر ❤️
0
1399/12/14
سوال کننده
پس میشه دوتا استفاده کرد مرسی عزیزم
0
1399/12/14
سوال کننده
آره میگن طبیعیه منم استراحت مطلق کردم خیلی بهترم تقریبا داره تموم میشه
0
1399/12/14
سوال کننده
الان قطع شدی؟ خداروشکر انشالله منم شنبه برم برام دعا کنین
0
1399/12/15
الهه م
والا ۴ تا رو نمیدونم اما من سر بارداری قبلی لکه بینی داشتم روزی ۲ تا استفاده میکردم ، صبح و شب بعد هر کدوم هم حداقل نیم ساعت دراز میکشیدم دکترم هم گفت چون لکه بینی داری مقعدی استفاده کن
0
1399/12/15
سوال کننده
آره منم دوتا کردم صبح وشب الان بهترم ولی همچنان باز ترشح قهوه ای دارم
0
1399/12/15
لیلا ❤️
طول میکشه قطع بشه بعضی میگن تا یه هفته طول میکشه
0
1399/12/15
سوال کننده
بعضی وقت ها کمی هم قرمز میشه دیگه نمی دونم چکار کنم سپردم دست خدا هرچی خدا بخواد انشالله فردا برم دکتر
0
1399/12/15
لیلا ❤️
خیره ان شاء الله
توکل به خدا، هر روز براش آیه الکرسی بخون
خدا ان شاء الله نگه دارش باشه 🌹
توکل به خدا، هر روز براش آیه الکرسی بخون
خدا ان شاء الله نگه دارش باشه 🌹
0
1399/12/16
پزشک اوما
سلام دوز ۲۰۰ را میتواند یکی صبح بگذارید یکی شب اگر دوز ۴۰۰ دارید همان یک عدد اگر قطع نشد حتما سونو بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



478

