با سلام من دیروز صبح ک از خاب بیدار شدم شکمم درد عجیبی گرفت نفخ داشتم نمیتونستم خودمو تکون بدم بعد چند دقیقه دردش کمتر شد و ضعف کردم از جام بلند شدم و زیر شکمم درد میکرد رفتم بیرون یهو چشام سیاهی رفت بدنم سرد شد نتونستم وایستم دراز کشیدم بعد چند دقیقه بلند شدم حالم بهتر شد از پریودیم هم چند روز گذشته بی بی چک هم منفی بود دلیلش چی میتونه باشه با تشکر
1
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
چند روز عقب انداختی
1
1399/12/14
faezeh ad
میخای برو آز بده
0
1399/12/14
سوال کننده
3روزه
0
1399/12/14
سوال کننده
ن میخام اول مطمعن بشم بعد ازمایش
1
1399/12/14
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
شاید کیست داری منم همین جوری شدم دقیقا وقتی عقب زدم تستم منفی بود. بعدش سونو دادم کیست یه سانتی داشتم ک پاره و شد دردم بخاطر همین بود.
1
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
اگه از بدی بهتره
1
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
اگه منفی بود و درد داشتی حتما برو سونو
1
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
چنین دردی طبیعی نیست مگه باردار باشی
0
1399/12/14
سوال کننده
حالا خدا کنه کیست نباشه
0
1399/12/14
سوال کننده
منم مشکوکم چون دردهای خفیف زیر شکم هم داشتم چند روزی صبر میکنم ببینم چی میشه
1
1399/12/14
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
انشالله ک نیست ولی حتما برو دکترت. من اول آز دادم منفی بود بعدش دکترم شک کرد ب کسیت و سونو دادم.
0
1399/12/14
سوال کننده
حالا کیست داشته باشی پریود نمیشی مگه
0
1399/12/14
سوال کننده
ترشح شفاف هم ی هفته قبل داشتم
1
1399/12/14
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
نه من نشدم فقط لکه بینی قهوه ای داشتم.
0
1399/12/14
سوال کننده
من لکه بینی هم ندارم
1
1399/12/14
soheila (مامانِ سپنتا)
عزیزم من دو بار این حال رو تجربه کردم،رو به مرگ می رفتم.
یکی سقط کردم،یکی هم سه روز از پریودیم گذشته بود و این حال بهم دست داد و افتادم به خونریزی ،اورژانس زنگ زدم و فهمیدم بارداربودم ولی دکترم گفت این جز سقط حساب نمیشه.
یکی سقط کردم،یکی هم سه روز از پریودیم گذشته بود و این حال بهم دست داد و افتادم به خونریزی ،اورژانس زنگ زدم و فهمیدم بارداربودم ولی دکترم گفت این جز سقط حساب نمیشه.
1
1399/12/14
soheila (مامانِ سپنتا)
می خوام بهت بگم حتماً باید بری آزمایش بدی تا دیگه این حال بهت دست نده.
1
1399/12/14
soheila (مامانِ سپنتا)
چون به دکترم که گفتم قشنگ حال منو توصیف کرد و گفت این حال به خانم هایی که بهشون قرص میدیم سقط کنند دست میده
1
1399/12/14
soheila (مامانِ سپنتا)
و به من قرص آسپرین داد و گفت این جلوش رو می گیره،
و الآن که باردارم دیگه اونجوری نشدم.
و الآن که باردارم دیگه اونجوری نشدم.
0
1399/12/14
سوال کننده
چون تست منفی بود از آز بیخیال شدم حالا دو روز دیگ هم صبر میکنم
0
1399/12/14
سوال کننده
ولی خونریزی نکردم عزیزم
0
1399/12/14
سوال کننده
الآنم حالم عادیه
0
1399/12/14
سوال کننده
فقط درد چند دقیقه ای و بعد کلا چشام سیاهی رفت
1
1399/12/15
پزشک اوما
سلام این علائم افت فشار هست ، چند روز دیگر اگر پریود نشدی مجدد تیتر بتا بده
0
1399/12/15
سوال کننده
ان شاا...دو روز دیگه میرم آز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



411

