سلام دکتر عزیز و مامانای گل
بچه شما از کدوم هفته ها حرکت کرد و حسش کردین؟ حرکتش چجوریه؟ راحت تشخیص دادین که حرکت بچەس؟
من هنوز هیچی حس نکردم 😭😭نمیدونم من حرکتشو نمیشناسم یا کلا حرکت نمیکنه
خیلی استرس دارم مامانمم همش میپرسه چرا حرکت نمیکنه😢
ضمنا طبق آنومالی سفالیک و جفتمم قدامیه
پرسش (1399/12/14):
حرکت جنین در بیست هفته
585
103
1399/12/14
سوال کننده
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
سلام سلام
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
من از اول ۱۷ هفتگی تکونشو احساس کردم
0
1399/12/14
سوال کننده
علیک سلااام
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
مثل حالت پروانه زدنه خیلی باحاله
0
1399/12/14
سوال کننده
وای خوشبحالت تکوناش چجوریه؟؟؟
جفتت چیه؟
جفتت چیه؟
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
جفتم تو پهلوی راستمه
0
1399/12/14
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
عزیزدلم جفت قدامی دیر حس میشه ب خودت استرس نده
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
حرکتای بچه تو پهلوی چپم حس میشه
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
تا ۲۴ هفتگی وقت هست
0
1399/12/14
سوال کننده
اخه فردا میرم تو 22هفته دیر نیست؟؟
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
انشاالله توهم زودی تجربش کنی
0
1399/12/14
سوال کننده
من هیچی نفهمیدم تا حالا
کلی چیزای شیرین میخورم پهلوی چپ میخوابم هیچی که هیچی
کلی چیزای شیرین میخورم پهلوی چپ میخوابم هیچی که هیچی
0
1399/12/14
Noshin ♥
من 23 هفته البته جفتم قدامیه
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
میگن تو بارداری اول خیلیا نمیتونن حرکتا رو تشخیص بدن
0
1399/12/14
nazgol solo
جفت منم قدامیه عزیزم ولی من هفته ۱۳ یه بار مثل ماهی لغزید حی کردم دیگه حس نکردم تا هفته ۱۷ یه بار مثل نبض حس کردم .بعد از اون دیگه دو روز سه روز یه بار مثل نبض حس میکردم اما الان خداروشکر هر روز حس میکنم
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
واسه جفتت طبیعیه عزیزم
0
1399/12/14
سوال کننده
انشااالله
سەشنبه وقت دکتر دارم تا اون موقع خیلی نگرانم
گفتم ببینم تجربه شما چیه
سەشنبه وقت دکتر دارم تا اون موقع خیلی نگرانم
گفتم ببینم تجربه شما چیه
0
1399/12/14
سوال کننده
حرکتش چجوریه؟
مثله منی
مثله منی
0
1399/12/14
nazgol solo
حرکاتش خیلی ریز باید دقت کنی
1
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
نگران نباش نی نی ها مثل هم نیستن
0
1399/12/14
سوال کننده
آره منم شنیدم
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
من نی نیم بیشتر ساعت دوازده شب تا ۴ صبح حرکتاش مشخصه
0
1399/12/14
سوال کننده
خداروشکر
کاش منم زودتر حسش کنم خیالم راحت شه
کاش منم زودتر حسش کنم خیالم راحت شه
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
تازه میشه دو تا سه روز اصلا حس نکنم
0
1399/12/14
سوال کننده
بخدا کلی تمرکز میکنم هیچی نمیفهمم
0
1399/12/14
سوال کننده
حتی شبا دیر وقتم منتظر میشم بازم هیچی
تازه جدیدا بدخوابم شدم همش استرس دارم نکنه بیفتم ب پشت یا شکم بچه چیزیش بشه
تازه جدیدا بدخوابم شدم همش استرس دارم نکنه بیفتم ب پشت یا شکم بچه چیزیش بشه
0
1399/12/14
nazgol solo
مطمئن باش تا الان تکون میخوره شنا متوجه نشدی به پهلو چپ بخواب یه شکلاتی گزی چیزی بخور دقت کن امکان داره اصلا لرزش باشه تو شکمت همون حرکت بچه هستش
0
1399/12/14
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
یواش یواش شروع میشه واست
0
1399/12/14
سوال کننده
اخه میگن تا 28هفته اشکال نداره دیر ب دیرم شد
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
قدیما که این چیزا نبود مادر شوهر من میگه کلا طاق باز میخوابیده میبینه من به پهلو میخوابم دعوام میکنه میگه بچه مونو له کردی
0
1399/12/14
سوال کننده
بازم امتحان میکنم انشالله که حسش کنم
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
بد خوابیم طبیعیه تو هفته های ما
0
1399/12/14
سوال کننده
اتفاقا مامانمم الان همینو بهم گفت😁میگفت ی چیزایی میگین آدم میمونه
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
از ۲۸ هفته به بعد حرکتاش مهم میشه الان نه مهم نیست
0
1399/12/14
سوال کننده
واقعا😢
0
1399/12/14
zahra .......
الان حرکاتش بیشتر به صورت نبض
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
من دورم بالش میزارم اگه به پشتم شدم اروم به پهلو میشم
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
الکل حساس نشین
0
1399/12/14
Noshin ♥
اول مث ترکیدن حباب بود.. بعد انگار یکی انگشت میکنه تو شکمم
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
اره منم بد میخوابم البته اینم بگم استراحتم همش خسته نمیشم که راحت بخوابم
1
1399/12/14
nazgol solo
دقیقا منم چهار تا بالش دارم یکی زیر سرم دو تا اطرافم یکی لای پام🤣🤣🤣🤣
0
1399/12/14
سوال کننده
اینم فکر خوبیه والا
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
جونننن چه تشبیه باحالی
0
1399/12/14
سوال کننده
وااای خدا قربونش برم کی ب شکم منم انگشت میکنه دخملیممم
0
1399/12/14
Noshin ♥
😂😂😂🤦♀️🤦♀️
0
1399/12/14
zahra .......
دقیقا برا منم مثل ترکیدن حباب😍
0
1399/12/14
سوال کننده
نە والا منه بیچاره سرکارم میرم خستم همیییشه
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
متتظر انگشت کردن نینی باید باشیم
0
1399/12/14
Noshin ♥
میکنه عجله نکن🥰
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
خخخخ
0
1399/12/14
zahra .......
😂😂😂
0
1399/12/14
سوال کننده
منم لای پام میذارم😁😂😂
1
1399/12/14
Noshin ♥
جان 🤩🤩🤩
1
1399/12/14
سوال کننده
اوخی عزیزم😍
0
1399/12/14
zahra .......
نی نی من همش گلوله میشه سمت چپم، ولی وقت دست میزارم حرکاتش به صورت نبض حس میکنم
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله😢
0
1399/12/14
zahra .......
نی نی شما جنسیتش چیه؟
0
1399/12/14
سوال کننده
من این گلوله شدنم حس نکردم 😐
بعضی وقتا زیر نافم سفت میشه فقط
بعضی وقتا زیر نافم سفت میشه فقط
0
1399/12/14
سوال کننده
دخملییی😍😍😍
0
1399/12/14
سوال کننده
واسه شما چیه؟
0
1399/12/14
nazgol solo
منم تاحالا حس نکردم گلوله میشه فقط تکون میخوره میفهمم
0
1399/12/14
zahra .......
انگار یه چیزی گذاشتی اون قسمت درسته؟
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله منم این هفته حسش کنم
0
1399/12/14
zahra .......
😍😍😍جان جان
0
1399/12/14
سوال کننده
آره دقیقا سفت میشه کامل
0
1399/12/14
zahra .......
برا من معلوم نیست هفته دیگه چهارشنبه میرم سونو انومالی
0
1399/12/14
zahra .......
نی نی جانه عزیزم، جمع میشه یه طرف
0
1399/12/14
سوال کننده
انشالله هر چی که دوس داری و ب صلاحتونه قسمتت بشه
اول از همه ساااالم باشه😍😍
اول از همه ساااالم باشه😍😍
0
1399/12/14
سوال کننده
اوییی قربونش بشم
وااای میخوام بخورمشا😍
کاش زودتر انگشتم کُنه😂🙈
وااای میخوام بخورمشا😍
کاش زودتر انگشتم کُنه😂🙈
0
1399/12/14
zahra .......
اره اول سالم باشه ، سالم بودنش خیلی برام مهم
بعد دختر باشه هم خودم هم همسرم عاشق دختریم
بعد دختر باشه هم خودم هم همسرم عاشق دختریم
0
1399/12/14
zahra .......
😂😂😂انگشتتم میکنه عجله نکن
0
1399/12/14
nazgol solo
حس میکنی مطمئن باش .من اولین بار که حس کردم نشستم گریه کردم نمیدونستم چیکار باید بکنم یه حس گنگ همراه با خوشحالی داشتم .خیلی حسش خوبه آوا
0
1399/12/14
nazgol solo
دخترت نازش زیاده نازش بکش باهاش حرف بزن بگو یه کاری کن مامان حست کنه نگرانتم
0
1399/12/14
سوال کننده
مثله ما هستین
من خودم عاشق دخترم
انشالله ی دختر سالم و صالح و خوشگل دنیا بیارم
الهی آمین🙏🙏🙏🙏
من خودم عاشق دخترم
انشالله ی دختر سالم و صالح و خوشگل دنیا بیارم
الهی آمین🙏🙏🙏🙏
0
1399/12/14
سوال کننده
میبینی ب چه روزی افتادم😂😂
0
1399/12/14
zahra .......
الهی امین
0
1399/12/14
سوال کننده
آره میدون فک کنم منم دیوونه بشم اون موقع از خوشحالی و هیجان😍😍
0
1399/12/14
zahra .......
چه روزی افتادی اخه فقط دلت انگشت کردن میخواد😂
1
1399/12/14
سوال کننده
والا کلی باهاش حرف میزنم دست میکشم
باباش از من ندید بدیدتر
فعلا که خودشو نشونمون نداده ناز نازیم😍
باباش از من ندید بدیدتر
فعلا که خودشو نشونمون نداده ناز نازیم😍
0
1399/12/14
سوال کننده
خب همون دیگه😂😂
0
1399/12/14
سی سی جهانی
منم تازه این هفته حرکتشو حس کردم
0
1399/12/14
سی سی جهانی
قبلش هم فقط چند بار
0
1399/12/14
سی سی جهانی
از دوشنبه که کلا هر روز حس میکنم از رو شکم هم مشخص حرکتش، عجله نکن وقت داری
0
1399/12/14
Noshin ♥
پسر
0
1399/12/14
مامان نورا خانم .
عزیزم منم به پهلوی راسته اگر به پهلوی راست بخوابیم مشکلی که براش پیش نمیاد
0
1399/12/14
elara .......
جفت قدامی همینجوریه منم قدامی ام ۲۱ ب بعد تازه شروع کردم ب حس کردن
1
1399/12/14
elara .......
ب هفته بالا برسی میبینی چقد شیطنت داره نگران نشو الکی
0
1399/12/14
بتول بانو
عزیزم یه چیز شیرین یا مقوی که خوردی به مبل تکیه بدی اروم ببین متوجه میشی
1
1399/12/14
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
تا 25 هفته وقت هست ک متوجه بشی
نگران نباش
نگران نباش
0
1399/12/14
نی نی لوبیا
سلام سوالتون دقیقا حرفه دله منه. من جفتم خلفیه ولی هنوز حسش نکردم میترسم خیلی
0
1399/12/14
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
بیخیال عزیزم، منم حس نمیکنم😁جفتمم قدامی...
فقط بعضی وقتا مثل حرکت ماهیه و تمام... بذار هفتت بره بالا چنان بلایی سرت بیاره با لگداش بگم بهت😂
فقط بعضی وقتا مثل حرکت ماهیه و تمام... بذار هفتت بره بالا چنان بلایی سرت بیاره با لگداش بگم بهت😂
0
1399/12/14
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
الان بهداشت بودم، شرمنده دقیقا یکم بالاتر از واژنم پیداش کردن😂😂 چنان اونجا خوابیده بود
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
نمیدونم دکترم چیزی نگفت
0
1399/12/14
amene 💖mirzaiy💖
برم میپرسم
0
1399/12/15
پزشک اوما
سلام اگر جفت قدامی دارید و یا چاقی شکمی ، ممکنه دیرتر هم حرکات جنین را احساس کنید ، تا هفته ۲۴ بارداری فعلا فرصت دارید و حرکات از هفته ۲۸ به بعد برای اهمیت دارد
0
1399/12/15
سوال کننده
ای جونم جوجوی تنبل😍😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- احساس حرکات نی نی در پایین شکم خطرناک است ؟
- تکون های جنین در هفته ۳۷ و ۳۸
- بچه هانی نی من امروزخیلی تنبله بایدیه چیزی بخورم کلی سرفه کنم تکونش بدم تادوسه تاتکون ریزبخوره این خطرناک نیست؟
- تکان های پایین جنین...
- اولین حرکت جنین
- حرکت جنین به هنگام پهلو به پهلو شدن
- نوع جفتم چیه بچه ها ؟
- حس نکردن حرکات جنین
- حرکت کم جنین نگرانم
- تحرک جنین زیاد و متوالی




