سلام من هفته ی یازدهم هستم امشب با درد شدید شکم و ران ها و پام مواجه شدم خیلی نگرانم!!!! در ضمن در سونوی هفته ی هشتم که برای تشکیل قلب رفتم 2 هماتوم در رحمم مشاهده شد که من هر شب از شیاف پروژسترون استفاده میکنم لطفا راهنمایی بفرمایید که جای نگرانی دارد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



358
1399/12/14



