سلام بله همینه شیاف بذار استراحت کن
با دکترتم در ارتباط باش
خب خارجی ایرانی داره؟یا همش یکیه؟
شیاف پروژسترون فرتیژست ۴۰۰
خارجیش کم پیداست همون ایرانیشو استفاده کن
آره دیشب رفتم سونو خیلی معطل شدم خیلی پیاده روی کردم
من ایرانی استفاده کردم خیلیم خوب بود
فکر میکنم واسه همینه الان رفتم سرویس دیدم لباسم رنگیه خیلی ترسیدم
نترس عزیزم هیچی نیست شیاف بزار و ب پهلو چپ دراز بکش و زیر پاهات ی بالش بزار
خب بسلامتی عین من شدی نگران نباش شیاف بزار قشنگم استراحت کن سه چهار روزی فقط دستشویی شمایی که لکه دیدی دیگه رابطه ممنوعه برات تا دکترت بگه هنوزم به من اجازه نداده
اشتباه کردم نباید اینقدر راه میرفتم، اصلا رابطه ندارم
من خارجیشو استفاده میکنم سیکلوژست ۴۰۰
۱۲ ساعتی شیاف بذار لکه ها که قط شد یدونه بذار
ممنون عزیزم الان میره همسرم بخره برام
من ایرانیشو میذاشتم شدیدا دلپیچه میشدم
بچه ها شیاف پروژسترون بدون نسخه گرفتم ضرر نداره؟ اصلا دسترسی به پزشک ندارم
سلام بله استراحت و شیاف اگر قطع نشد ، سونو بدهید