نه منفیه نه مثبت، سر مرزه
نوشته سه چهار روز دیگه تکرار بشه
سلام عزیزم انشالله زودی خوب بشین
من مامانم ۳روزه فهمیدیم کروناداره فقط سرفه وتنگی نفس داره سی تی اسکن گفت تازه اولش ریه هاش خیلی کم درگیرشده😔
سلام مجدد تکرار کنید آزمایش آنتیبادی باید یک ماه بعد از ابتلا داده شود
نگران نباش عزیزم بیشتریا خفیف میگیرن ما هم کل خانوادمون ۷ نفرمون گرفتیم خدارو شکر به خیر گذشت
۲ روز همسرم و دامادمون تب و لرز کردن
برای من هم خداروشکر علائمش مثل سرماخوردگی بود
فقط باید مایعات زیاد مصرف کنید
بخور پیاز هم خیلی خوبه
سوپ بلدرچین و قلم هم عالیه
خیلی نفس تنگی داره لرزداره همش خیلی نگرانشم همش دارم مایعات میدم گوشت توشیشه میدم
شمااولین نفری ک گرفت بعدچندروزبقیه علایم نشون دادن
من امروزمامانم ۶روزه همگی تست دادیم منفی بوده