سلام امروز داشتم موهای دختر گیس میکرد متوجه این ریزش شدم .
چی میتونه باشه
پرسش (1399/12/14):
موی دختر ۸ ساله
834
23
1399/12/14
سوال کننده
0
1399/12/14
سوال کننده

0
1399/12/14
سوال کننده
خیلی نگرانم .
0
1399/12/14
سوال کننده
هر عزیزی تجربه ایی داره منو راهنمایی کنه
0
1399/12/14
سوال کننده
البته پسر کوچولویی دارم موهای دخترمو خیلی میکشه ها نمیدونم از اینه . نمیدونم چیه
0
1399/12/14
پریا 🤱🧿
شاید ویتامینش کمه
0
1399/12/14
fatemeh ش
ریزش موی سکه ای هست احتمالا. حتمت دکتر ببر. دخترخاهرشوهرم برد دکترپوست گفت برو دکترغدد دارو داده الان اوکی شد
0
1399/12/14
فاطمه 👩👧❤
فکر کنم ریزش موی سکه ای
0
1399/12/14
فاطمه 👩👧❤
استرس نداره؟
0
1399/12/14
فاطمه 👩👧❤
یا اینکه حساس باشه زودی از هر چیزی ناراحت شه
0
1399/12/14
سوال کننده
چرا استرس خیلی زیاد بوده تو این ماه
0
1399/12/14
سوال کننده
خیلیم حساسه
0
1399/12/14
سوال کننده
ریزش سکه ایی ارثی هست ؟
0
1399/12/14
maryam h
منم یه تیکه از موهام بعد عروسیم اینجوری ریخت از کشیدن زیاد مو
ببر دکتر کرم میده میزنی درمیاد
ببر دکتر کرم میده میزنی درمیاد
0
1399/12/14
سوال کننده
اعصابم خورده دخترم خیلی حساس وزود رنج هست اگر خوب نشه یکی بهش بگه
0
1399/12/14
سوال کننده
دکتر کودکان ببرم یا پوست ومو
0
1399/12/14
maryam h
پوست و مو
0
1399/12/14
سوال کننده
ممنونم .
0
1399/12/14
maryam h
خواهش میکنم
0
1399/12/14
سوال کننده
ریزش سکه ایی درمان داره ؟
0
1399/12/14
سوال کننده
تا یک هفته پیش هم نبود موهاش رو خودم کوتاه کردم . ندیدم
0
1399/12/14
جوجو ❤️
سلام عزیزم، ریزش موی سکه ای هست که علت اصلیش اضطرابه. با دارو قابل درمانه، نگران نباش. هر چیزی رو سریع پیگیری کنی راه حل داره. متخصص پوست و مو ببرش. روش حساسیت نشون نده که بازم استرس بهش وارد بشه درمانش کندتر بشه.
0
1399/12/14
... ♡sara♡
نذار تو خونه استرس و اضطراب داشته باشه
0
1399/12/15
پزشک اوما
سلام متخصص پوست و مو مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




