سلام خانوما فردا عقد خواهر زادمه
داداشش سربازه
تازه دیدم ک 13 تا 15 قمر در عقربه
بنظرتون چیزی نیمشه ک نه؟؟ احه نوشته ازدواج نباشه
بعدم مگ خودت محضردار نباید اینو بگن
پرسش (1399/12/13):
قمر در عقرب بیاین🔥🔥🔥
1020
106
1399/12/13
سوال کننده
1
1399/12/13
بانو آسو .
سلام شکون نداره بعدم محضر دار نمیگه که
2
1399/12/13
samira khanoom خانم
نچیزی نمیشه همه روزها رور خدان
0
1399/12/13
سوال کننده
ای بابا
1
1399/12/13
سوال کننده
اخه میگن ی سری از روزا حکمشون خوب نبس
3
1399/12/13
amene 💖mirzaiy💖
سلام عزیزم عقد کنه مبارکش باشه فقط یه صدقه هم بدید
0
1399/12/13
samira khanoom خانم
یعنی اگه بچه ما تو این روزها به دنیا بیان مشکل دارن ؟
0
1399/12/13
amene 💖mirzaiy💖
نه بابا
2
1399/12/13
❤️نوشین❤️ .
قمر در عقرب خیلی بده
0
1399/12/13
amene 💖mirzaiy💖
سمیرا با گیر بده به این
0
1399/12/13
سوال کننده
ن ازدواج فقط
1
1399/12/13
❤️نوشین❤️ .
اما ایشالا خوشبخت بشن
1
1399/12/13
amene 💖mirzaiy💖
صدقه بدین انشاالله خوشبخت بشن
2
1399/12/13
❤️نوشین❤️ .
دور از جون یکی از آشناهای ما قمر در عقرب عقد کردن جدا شدن
0
1399/12/13
بانو آسو .
فقط ازدواج
اقدام واسه بارداری
سفر
مکروه هست و شگون نداره
اقدام واسه بارداری
سفر
مکروه هست و شگون نداره
0
1399/12/13
سوال کننده
ای بذا3
2
1399/12/13
بانو آسو .
و صدقه برای شروع قمر در عقرب لازم هست
2
1399/12/13
amene 💖mirzaiy💖
جدا شدن خیلی اتفاق میفته
0
1399/12/13
سوال کننده
ای بابا
0
1399/12/13
samira khanoom خانم
بچه ماگه به دنیا بیا د چی
0
1399/12/13
سوال کننده
وایی حالا چ غلطی کنم
0
1399/12/13
سوال کننده
حالا چیزی بگم میترسم ناراحت شن
1
1399/12/13
بانو آسو .
اون مشکلی نداره
0
1399/12/13
amene 💖mirzaiy💖
اووووووو
0
1399/12/13
samira khanoom خانم
نمیشه تاریخشو عوض کرد
0
1399/12/13
nahid nt
منم عقدم قمر در عقرب بود
0
1399/12/13
nahid nt
تا حالا ک چیزی نشده
2
1399/12/13
amene 💖mirzaiy💖
صدقه بده همین
3
1399/12/13
بانو آسو .
صدقه بدین،اسپند دود کنید،زبح کنید ان شالله خیر است و مبارکی
0
1399/12/13
سوال کننده
خب خداروشکر
0
1399/12/13
سوال کننده
انشالله حتما میگم
0
1399/12/13
سوال کننده
اخه میدونین میترسم بگن خرافاتی هسی
0
1399/12/13
سوال کننده
یا حرف تو باعثش شد
0
1399/12/13
بانو آسو .
ن واجبه
0
1399/12/13
سوال کننده
میترسم از گفتنش😔😔
7
1399/12/13
nahid nt
ما پرسیدیم گفت هیچی واسه خدا خوشایند تر از ازدواج نیست حتی اگه روز عاشورا باشه
0
1399/12/13
samira khanoom خانم
منم اینو شنیدم کهمه روزهای خدان .
0
1399/12/13
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
من نمیدونم قمر در عقرب چیه
0
1399/12/13
سنجد و کنجد 😍
حالا ک برنامه ریزی کردین یک صدقه کنار بزارین و آیه الکرسی بخونین تا نحسیش برطرف بشه
0
1399/12/13
Najmeh Bano
از امروز؟
4
1399/12/13
سنجد و کنجد 😍
اونجوری نیست ک هر کار بکنی بد باشه
کسی هم نگفته تو قمر در عقرب عقد کنین خوشبخت نمیشین
فقط بهتره که انجام نشه اونم جهت احتیاط
کسی هم نگفته تو قمر در عقرب عقد کنین خوشبخت نمیشین
فقط بهتره که انجام نشه اونم جهت احتیاط
0
1399/12/13
سنجد و کنجد 😍
از دیشب شروع شده تا جمعه ظهر هست
بهتره کارهای بزرگ یا شروع کار جدید تو این زمان نباشه
بهتره کارهای بزرگ یا شروع کار جدید تو این زمان نباشه
0
1399/12/13
Najmeh Bano
من امروز روز بدی داشتم من در خطر سقطم واسم دعا کنید
4
1399/12/13
سنجد و کنجد 😍
سوره حجرات بخون برای حفظ جنین خیلی موثره
0
1399/12/13
✨❤️ ✨❤️
میشه بگین نطفه اگ بگیره چی میشه
0
1399/12/13
معصومه ❤️
اگه نمیدونستی هیچی نمیشه خدا انقدر مهربونه مواظب همه نینی ها هست
0
1399/12/13
سنجد و کنجد 😍
چیزی نمیشه ک فقط بهتره رعایت کنی
نهایتا نگرانی ی صدقه کنار بذار
نهایتا نگرانی ی صدقه کنار بذار
0
1399/12/13
💗 مامان ۱۴۰۰
وا ول کن این حرف ها اینا خرافات عزیزم
0
1399/12/13
💗 مامان ۱۴۰۰
یعنی هرکی غیر قمر در عقرب بوده خوشبخته
0
1399/12/13
✨❤️ ✨❤️
فقط میدونم بده ولی زیاد اطلاعی ندارم و اینک فککردم ازامشب شروع میشه
0
1399/12/13
✨❤️ ✨❤️
رد کردم
0
1399/12/13
✨❤️ ✨❤️
🙄
0
1399/12/13
Fi Fi 🤱
عقد اشکالی نباید داشته باشه
0
1399/12/13
Fi Fi 🤱
مهم اینه که نزدیکی نکنن😁😁😁
0
1399/12/13
Fi Fi 🤱
بهشون بگو سکس نکنین همین اول 😂😂😂
1
1399/12/14
کوثر حدادی
عزیزم به نظرم اگه فکر میکنی بهشون بگی عقدو عقب نمیندازن اصلا نگو و خودت صدقه بنداز.بد به دلشون راه نده.
0
1399/12/14
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اوووف عاقد ها اصلا تو این روزها خودشون میدونن نمیخونن حالا به جز نحسی که داره سنگینه به هر کسی نمیفته بعدم وظیفه شما نیست اطلاع بدی اون عاقد باید بگه شاید اصلا اون ساعتی که میخوان عقد کنن هنوز داخل قمر در عقرب نرفته
0
1399/12/14
بانو آسو .
عزیزم چون ماه تو سیر نجومی در برج عقرب قرار میگیره یه تشعشعاتی خارج میشه ک واسه نطفه و جنین مضر هست
مثل این میمونه ک میگن اقدام در روز کراهت داره
مثل این میمونه ک میگن اقدام در روز کراهت داره
0
1399/12/14
بانو آسو .
و اگر بنا ب دلایلی مجبور به اقدام شدید پرده ها رو بکشید تا نور خورشید بهتون نخوره
0
1399/12/14
✨❤️ ✨❤️
ممنون از توضیحاتت
0
1399/12/14
✨❤️ ✨❤️
کلا تو تاریکی بودیم مرسی گلممممم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




