سلام خانما
خوبین
من سه ماه پیش تجربه سقط داشتم
از زمان بلوغم تا قبل از بارداریم همه سیکلای قاعدگیم ۲۳_۲۴ روزه بود
الان بعد از سقط همه سیکلام منظه و دقیقا ۲۸ روزه شده
اما ب شدت یکی دو روز قبل از پریودی حال روحیم ب هم میریزه و دائم گریه میکنم و پرخاشگر میشم
چی کار کنم ب نظرتون؟؟
از لحاظ چکاب همه ازمایشات و معاینات و سونوهای بعد از سقطم نرمال بودن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



426
1399/12/13







