سلام لطفا جواب بدین
من گروه خونیb+
همسرمo_
آیا چون همسرم گروه خونیش منفیه باید روگام بزنم؟
سر بچه ی اولم دکترم حرفی از روگام نزد
پرسش (1399/12/13):
آمپول روگام برای مادری ک گروه خونی+نیازه؟اگر همسر منفی باشه
595
16
1399/12/13
سوال کننده
1
1399/12/13
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
نه عزیزم، اگه خودت منفی بودی باید میزدی
1
1399/12/13
. .
نه گلم نیازی نیست وقتی خودت مثبتی
1
1399/12/13
سوال کننده
ممنونم از راهنمایی،عاخه چند نفر منو ترسوندن گفتن چون شوهرم منفیه باید بزنم وگرنه مشکل پیش میاد
1
1399/12/13
. .
نه گلم من خودم منفی هستم روگامزدم
شوهرم مثبته
اگه هر دو منفی بودیمم لازم نبود بزنم ولی وقتی فقط مادر منفی باشه لازمه
شوهرم مثبته
اگه هر دو منفی بودیمم لازم نبود بزنم ولی وقتی فقط مادر منفی باشه لازمه
1
1399/12/13
بهناز رضایی
من رو بچه اولم روگام زدم .چون گروه خودم o منفی بود و شوهرم b مثبت
1
1399/12/13
بهناز رضایی
بازم از دکترت بپرس
1
1399/12/13
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه نیازی نیس خودت اگر منفی باشی باید بزنی
0
1399/12/14
سوال کننده
ممنون از راهنمایی🌹🌹🌹
0
1399/12/15
پزشک اوما
سلام اگر زن گروه خونی منفی و مرد مثبت باشه روگام لازم است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




