❤️✨خداروشکر منم امروز رفتم دکتر چکاب شم برام آنومالی نوشت
خب خداروشکر ان شاء الله شمام جواب انومالی عالی بشه
منم اینجوری بودم ترسوندنم مجبور شدم آمینو بدم جوابم اومد بچه سالم بود
امکان داره اولی ازمایش خوب باش دومی مشکل داشته باش
تو جواب غربالگری فقط ریسکا مهمه ک پایین باشن و عدد ان تی یا چیزی دیگه ای هم هسس؟؟؟میشه بگید چیا رو میبینید
مال منم فری بتام بالاست
البته از مال شما کمتر
تو میری غربال دوم؟
دکترم تایید کنه حتما میرم
سلام نتیجه غربالگری خوبه اما آزمایش خون مرحله دوم هم حتما انجام دهید