با سلام خدمت دوستان جایی سراغ دارین که سزارین اختیاری انجام بدن ؟من زایمان اولمه اگه کسی این کارو کرده خواهشا مراحلشو بگه تو شهر ما خیلی سخت میگیرن
0
1399/12/13
لیانا روشن
کدوم شهر هستید
0
1399/12/13
خانم گل .
مراحل انچنانی نداره فقط باید دکترت انجام بده اگه نمیده دکتری رو پیدا کنی ک اون انجام بده بری زیر نظرش
0
1399/12/13
سوال کننده
کرمانشاه خیلی سخت میگیرن هیچکس انجام نمیده
0
1399/12/13
سوال کننده
اگه کسی تجربه ای داره راهنمایی کنید
0
1399/12/13
Bati 🫰
قزوین بیمارستان شخصی ها انجام میدن ۹ ۱۰ تومنه
0
1399/12/13
سوال کننده
یه جای نزدیکتر به غرب کشور
0
1399/12/13
م ری ل ا ***
بعضی ها زیر میزی میگرن قبول میکنن
1
1399/12/13
mahsa 👸
ن من بیمارستان پاستور اتجام دادم اختیاری ۷ تومن
0
1399/12/13
سوال کننده
کجاست پاستور؟
0
1399/12/13
Bati 🫰
جدی آخه یکی از دوستان گفتن پاستور انجام دادم ۹ نیم شده. طبق صحبت اون گفتم
0
1399/12/13
Bati 🫰
قزوینه
0
1399/12/13
mahsa 👸
قزوین
0
1399/12/13
mahsa 👸
اره چاخان گفته 😅😅من ۴ماهیش زاییدم دیگه
0
1399/12/13
Bati 🫰
حدس زدم😅
0
1399/12/13
Bati 🫰
اهل خود قزوین هستی ؟
0
1399/12/13
سوال کننده
چرا بعضی از شهرها سخت میگیرن بعضی نه؟
0
1399/12/13
Bati 🫰
نمیدونم والا
0
1399/12/13
سوال کننده
آخه شنیدم همدان هم سخت نمیگیرن
0
1399/12/13
🌱 nstrn 🌱
عزیزم راضی بودی از بیمارستان ؟از سزارین چی؟منم میخام اختیاری برم پاستور دودلم یکم
0
1399/12/13
🌱 nstrn 🌱
اگه قزوین میتونی بیای خیلی راحته تقریبا بیشتر دکترای متخصص انجام میدن تو بیمارستان خصوصی
0
1399/12/13
خانم گل .
تو شهر ما هم سز اختیاری انجام نمیدن من رفتم ی شهر دیگه برا زایمان
0
1399/12/13
کتی م
عزیزم نصیحت خواهرانه منو پذیرا باش
دو زایمان طبیعی داشتم وقتی بچه هام بدنیا اومدند انگار نه انگار زایمان کردم راحت شده بودم اما اخیرا بدلیل جفت سرراهی زایمانم سزارین شدم نمیتونستم تکون بخورم و بچه رو بغل کنم بعدش هم باید با کمک بلند می شدم از طبیعی نترس و اگه شرایطشو داری حتما برو طبیعی
دو زایمان طبیعی داشتم وقتی بچه هام بدنیا اومدند انگار نه انگار زایمان کردم راحت شده بودم اما اخیرا بدلیل جفت سرراهی زایمانم سزارین شدم نمیتونستم تکون بخورم و بچه رو بغل کنم بعدش هم باید با کمک بلند می شدم از طبیعی نترس و اگه شرایطشو داری حتما برو طبیعی
0
1399/12/13
MaMaNe Deniz❤Delana
من شیرازم ۹۰ درصد دکترا انجام میدن ولی فقط بیمارستان خصوصی و نیمه خصوصی دولتی انجام نمیده
0
1399/12/13
MaMaNe Deniz❤Delana
خصوصی ک من میخوام برم۱۰ و خورده ای میگیرن
نیمه خصوصی ۷ و خورده ای
نیمه خصوصی ۷ و خورده ای
1
1399/12/13
Bati 🫰
پاستور عالیه من پاستور زایمان کردم .سر ساعت شیاف میاوردن منو بردن حمام همه جام رو شستن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



514

