سلام دکتر اوما باتوجه به اینکه رنج آزمایشگاهم تا 5 هستش تیروئیدم عدد 5 و خورده نشون داده تواین هفته از بارداری ایاخطرناکه باید دارو مصرف کنم؟
0
1399/12/13
سوال کننده

0
1399/12/13
سوال کننده

0
1399/12/13
nahid nt
تو بارداری باید زیر ۲باشه
دارو میدن بهت
دارو میدن بهت
0
1399/12/13
دریا وخورشید
واسه منم پنج هستش روزی یه دونه قرص ۵۰ رو میخورم
0
1399/12/13
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام برو دکتر غدد اون بهت دارو میده و میگه چه روزایی بخوری
0
1399/12/13
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم برو دکتر بهت دارو میده درست میشه
0
1399/12/13
سمی مریدی
تو بارداری باید زیر 2/5 باشه حتما برید دکتر دارو بهتون بدن
0
1399/12/13
سوال کننده
اخه دکتره به شوهرم گفته ما رنج آزمایشگاهمون تا پنج نرماله مال این فقط یکم بالاست ولی تو نت خوندم اونم همینو نوشته که بالای 3 تو این هفته نیازبه داروداره پس بادارو حل میشه نگران نباشم؟
0
1399/12/13
فاطمه آ
سلام
نرمال که نرماله، برای کسی که باردار نیست
ولی شما چون بارداری، فرق میکنه.
برید پیش متخصص غدد یا متخصص زنانتون، براتون دارو رو مینویسن
نرمال که نرماله، برای کسی که باردار نیست
ولی شما چون بارداری، فرق میکنه.
برید پیش متخصص غدد یا متخصص زنانتون، براتون دارو رو مینویسن
0
1399/12/13
پزشک اوما
سلام تیرویید بالاست و باید زیر ۳.۵ باشه به متخصص غدد مراجعه تا دارو تجویز. بشه
1
1399/12/14
سوال کننده
مرسی ازجوابتون ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



353

