اه امروز من یه آزمایش اوایل بارداری انجام دادم بادفترچه شد۲۹۰
ازمایش کل فکر کنم، من ازاد رفتم نزدیک۴۰۰ شد
اره ازمایش کلیه من با دفترچه ۱۶۰شد
غربالگری اولت چطور بود ریسکش؟؟
سلام خداروشکر خوبه
من یه هفته پیش رفتم سونو انجام دادم ولی نمیدونم چرا دکترم آزمایش برام ننوشته بود
خیلی نگرانم
سلام اره خداروشکر تمام فکر و ذهنم سلامت فسقلیه
رفتی به دکترت بگو بنویسه
غربالگری اولت چطور بود ریسکش؟
زهرا شما خونتون تومشهد نبود ؟طالقانی؟